اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این 6 گوشی بهترین و پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در سال 2022 اعلام شدند + تصاویر

در این مطلب سعی داریم شما را با بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ در بازه‌های مختلف قیمتی آشنا کنیم تا برای خرید انتخاب آسان‌تری داشته باشید.

به گزارش سایت طلا، در این مطلب سعی داریم شما را با بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ در بازه‌های مختلف قیمتی آشنا کنیم تا برای خرید انتخاب آسان‌تری داشته باشید.

سامسونگ از جمله تولیدکنندگان مطرح محصولات اندرویدی است که مجموعه‌ای تقریبا کامل و متنوع از گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد. با این حال، یافتن بهترین گزینه از میان سری گلکسی که مطابق نیاز شما باشد، می‌تواند در میان تنوع محصولات فعلی، کمی گیج‌کننده و وقت‌گیر باشد. بدین خاطر قصد داریم در ادامه فهرستی از بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ در بازار را معرفی کنیم.

با وجود تلاش‌‌‌های گسترده رقبای چینی مانند شیائومی، سامسونگ هم‌چنان یکی از قدرتمندترین و مبتکرترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در بازار است. این غول کره‌ای در سال‌های اخیر با تثبیت جایگاه خود، طیف وسیعی از دستگاه‌های هوشمند را وارد بازار کرده است. عواملی نظیر ویژگی‌های متنوع رابط کاربری One UI و مشخصات فنی مناسب باعث شده تا محصولات این شرکت با استقبال گسترده‌ای از سوی مصرف‌کنندگان همراه شود.

در این بخش با انجام دسته‌بندی در بازه‌های قیمتی مختلف، جذاب‌ترین و بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ در بازار را انتخاب کرده‌ایم. با توجه به نظارت دقیق بر به‌روزرسانی نرم‌افزاری، این شرکت کره‌ای از معدود سازندگانی محسوب می‌شود که گوشی‌های هوشمند قابل اعتمادی را روانه بازار می‌کند.

بهترین گوشی های سامسونگ

در سال‌های اولیه فعالیت سامسونگ در این حوزه، این شرکت بیش از هر چیزی به تعادل مناسب میان قیمت و عملکرد خوب محصولات خود شهرت پیدا کرد. با این حال، از آن زمان سیاست‌های این سازنده دستخوش تغییراتی شده و برندهای نوپای چینی نیز به عنوان تهدیدی بزرگ در این جبهه مشغول فعالیت هستند.

به طور کلی، سامسونگ محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار را در کنار مجموعه‌ای از دستگاه‌های میان‌رده و اقتصادی در محدوده‌های قیمتی مختلف ارائه می‌کند. با اینکه برخی از این مدل‌ها ممکن است مشخصاتی شگفت‌انگیز نداشته باشند، اما در طول زمان ثابت کرده‌اند که از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابل اعتماد و پایدار هستند.

معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۲

گلکسی A53 – بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ در سال جاری

سامسونگ اخیرا در تلاش برای حفظ پیشتازی خود از شیائومی است که در چند سال اخیر در بازار محصولات میان‌رده به رقیب سرسختی برای غول کره‌ای تبدیل شده است. با معرفی گلکسی A53، سازنده کره‌ای سعی کرده تا تجربه کاربری بهتری را در مقایسه با رقبا فراهم کند. این گوشی هوشمند یکی از بهترین گزینه‌های موجود با قیمت کم‌تر از ۵۰۰ دلار در بازار کنونی است.

اول از همه، سامسونگ در این سری از یک نمایشگر ممتاز با پنل OLED استفاده کرده که ابعادی 6.5 اینچی دارد و عملکردی عالی را برای استفاده روزانه به ارمغان آورده است. این صفحه‌نمایش دارای وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

در بخش تعیین‌کننده عکاسی نیز، گلکسی A53 عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. این گوشی با استفاده از چهار دوربین و پردازش نرم‌افزاری مناسب، قادر به ثبت تصاویری باکیفیت در شرایط نوری مختلف است. با این وجود، گلکسی A53 از جنبه سخت‌افزاری در مقایسه با نسل گذشته با عقبگرد مواجه بوده است و از یک پردازنده اگزینوس 1280 با 6 گیگابایت رم استفاده می‌کند.

این مشخصات علی‌رغم اینکه برای استفاده روزانه کافی است، اما در مقایسه با تراشه اسنپدراگون 778G که بر روی سری گلکسی A52 قرار گرفته است، عملکرد پایین‌تری دارد. این گوشی نیروی خود را از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌‌آمپر ساعت تامین می‌کند که تضمین‌کننده دوام 2 روزه است.

گلکسی اس ۲۲ اولترا، بهترین گوشی پرچم‌دار سامسونگ

گلکسی اس ۲۲ اولترا یکی از گوشی‌های مورد انتظار سال 2022 بود و از آنجاکه در سال گذشته، پرچم‌دار سابق این شرکت عملکردی نسبتا بی‌عیب و نقص را برجای گذاشت، نسل کنونی نیز از این قاعده مستثنی نیست. حذف ماژول‌های برجسته دوربین، یکی از تغییرات قابل توجهی است که در طراحی سری Galaxy S22 Ultra خودنمایی می‌کند. این تغییر باعث توزیع متعادل‌تر وزن گوشی شده است. با این حال، ابعاد این گوشی هم‌چنان برای کار با یک‌ دست کمی بزرگ است.

با افزودن قلم S به سری اولترا، سازنده کره‌ای پس از توقف تولید گلکسی نوت، برخی از عناصر کاربردی و نوستالژیک آن‌را به پرچم‌دار جدید خود اضافه کرده است. این قلم در مقایسه با قبل پاسخ‌گویی بالاتر و عملکرد بهتری دارد.

سامسونگ امروزه به عنوان بهترین تولیدکننده صفحه‌نمایش موبایل در جهان مطرح است. بنابراین جای تعجبی نیست که گلکسی اس 22 اولترا در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی از یک صفحه‌نمایش OLED با ابعاد 6.8 اینچ بهره می‌برد که دارای نرخ نوسازی تطبیقی 1 تا 120 هرتزی است. با وجود پوشش رنگی چشم‌گیر، رنگ‌سنجی نمایشگر در سطح متوسطی ارزیابی می‌شود، اما درخشندگی 1050 c2/m2 آن، رکورد جدیدی را به خود اختصاص داده است.

گلکسی اس 22 در برخی از مناطق به ویژه اروپا به تراشه اگزینوس 2200 مجهز شده که در برابر نسخه اسنپدراگون 8 نسل 1، به خصوص در بخش GPU، حرفی برای گفتن ندارد. هم‌چنین یکی دیگر نقاط ضعف نسبتا جزئی این گوشی، عملکرد متوسط باتری است. خوشبختانه قابلیت پشتیبانی از شارژر 45 واتی و امکان شاژر سریع باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه، تا حدی عمر متوسط باتری را جبران می‌کند.

در بخش دوربین، گلکسی اس 22 عملکرد همه‌جانبه‌‌ای را ارائه می‌دهد. پرچم‌دار فعلی سامسونگ دارای یک سنسور اصلی، لنز فوق عریض، زوم اپتیکال و دیجیتال است که همگی عملکردی عالی دارند. با این حال، اگر بخواهیم سخت‌گیرانه قضاوت کنیم، برخی از مشکلات مربوط به توانایی زوم در شب که البته جزئی هستند به چشم می‌خورند. در مجموع، گلکسی S22 Ultra یک پرچم‌دار فوق‌العاده اما با نقص‌هایی جزئی است که در اکثر زمینه‌ها از رقبا برتری دارد و تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

گلکسی زد فلیپ ۴: بهترین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ

با معرفی سری زد فلیپ ۴، سامسونگ بازگشتی مقتدرانه به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو داشته است. مشکلات اصلی گلکسی زد فلیپ ۳ در نسل جدید با وجود شباهت‌های فراوان طراحی، برطرف شده و اکنون می‌توان از این دستگاه ظریف و جمع‌وجور نهایت بهره را برد.

قلب تپنده گلکسی زد فلیپ 4 را پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تشکیل داده که با 8 گیگابایت رم تکمیل می‌شود. مشخصات مذکور به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی، سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم‌افزارهای مختلف را اجرا کنید. اما در بخش باتری که به عنوان نقط ضعفی قابل توجه در نسل گذشته مطرح بود، سامسونگ مشکلات را تا حد زیادی رفع کرده و اکنون Z Flip 4 می‌تواند به لطف باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی و تراشه بهینه، تمام روز را بدون مشکل کار کند.

نمایشگر زد فلیپ 4 علاوه بر طراحی جذاب، کیفیت بالایی نیز دارد. این صفحه‌نمایش OLED دارای ابعاد 6.7 اینچی با نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتز و نسبت تصویر 22:9 است. حتی در نور مستقیم خورشید نیز نمایشگر کاملا خوانا است و مدیریت رنگ مناسبی دارد.

در قاب پشتی دستگاه، دو دوربین شامل یک سنسور فوق‌عریض قرار دارند. اگرچه فقدان لنز تله‌فوتو تا حدی حس می‌شود، اما تجربه کلی دوربین به حد کافی خوب است. اگر پیش از این نسبت به خرید یک گوشی تاشو و مشکلات رایج آن تردید داشتید، اکنون با گذشت چهار نسل و رفع اکثر مشکلات بزرگ، می‌توان با اطمینان خاطر بیشتری به سراغ این محصول رفت.

گلکسی A23 5G، بهترین گوشی اقتصادی

گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی، در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از خطوط تولید سامسونگ هستند. در رده گوشی‌های هوشمند زیر 300 دلار، گلکسی A23 5G به عنوان بهترین گزینه این شرکت خودنمایی می‌کند. علاوه بر کیفیت ساخت بالا، وزن پایین گوشی، باعث راحتی کار با آن شده است.

طبق معمول، نمایشگر این دستگاه نیز مانند دیگر تولیدات سامسونگ از مزایای قابل توجه آن است. گلکسی A23 5G به یک پنل LCD با ابعاد 6.6 اینچ مجهز شده که کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهد. رزولوشن این صفحه نمایش فول اچ‌‌دی پلاس و نرخ نوسازی آن 120 هرتز است.

گلکسی A23 5G از پردازنده اسنپدراگون 695 استفاده می‌کند که علی‌رغم وجود نمونه‌های قدرتمندتر، قادر به اجرای روان و بدون مشکل اغلب برنامه‌ها است. عمر باتری گوشی نیز به طور میانگین به یک روز و نیم می‌رسد و البته نکته دلسردکننده، عدم وجود شارژر در جعبه است.

در بخش دوربین، این گوشی دارای چهار حسگر اصلی، فوق‌عریض، پرتره و ماکرو است که در قاب پشتی قرار گرفته‌اند. در صورت استفاده صحیح از دوربین، می‌توان نتایج قابل قبولی را دریافت کرد. این گوشی هوشمند هم‌اکنون با قیمت ۳۱۹ یورو در اروپا به فروش می‌رسد و برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال خرید یک گزینه اقتصادی و در عین حال باکیفیت هستند، پیشنهادی وسوسه‌انگیز است.

گلکسی S21 FE – در قامت قاتل پرچم‌داران

عرضه گلکسی S21 FE که قاتل پرچم‌دار لقب گرفته است، به دلیل کمبود قطعات با تاخیری شش ماهه مواجه بود و در نهایت تنها با فاصله چند هفته از معرفی سری S22 وارد بازار شد. S21 FE برای کاربرانی مناسب است که قصد خرید محصولی در حد و اندازه‌های یک پرچم‌دار اما با قیمت مناسب‌تر را دارند. در بخش طراحی، جنس پلاستیکی بدنه که بدون شک برای کاهش هزینه‌های نهایی استفاده شده در مقابل با متریال فلزی پرچم‌داران کاملا ملموس است.

این گوشی دارای نمایشگری تخت و با ابعاد 6.4 اینچ است. پنل استفاده شده در این سری نیز کیفیت بالایی دارد. استفاده از پردازنده اسنپدراگون 888 که عملکرد قدرتمندتری را در مقایسه با اگزینوس 2100 نسخه اصلی S21 ارائه می‌دهد نیز از دیگر ارتقاهای قابل توجه محسوب می‌شود. با این حال، عمر باتری این سری متوسط ارزیابی می‌شود که با وجود امکان شارژ سریع 25 وات تا حدی قابل اغماض است.

در بخش دوربین نیز با وجود سه سنسور، کمبود خاصی حس نمی‌شود و عملکرد آن رضایت‌بخش است. گلکسی S21 FE علی‌رغم برخی از ضعف‌ها، هم‌چنان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا به امروز است. با این وجود، قیمت 750 دلاری آن ممکن است تردیدهایی را برای خرید آن، به دلیل وجود رقبا ایجاد کند.

گلکسی S22، بهترین گوشی جمع و جور سامسونگ

اگر مدل اولترا به دلیل ابعاد بزرگ، نظر شما را به خود جلب نکرده، سامسونگ دو مدل دیگر از این سری را ارائه کرده که از جمله آن می‌توان به نسخه پایه S22 با طراحی جمع و جور اشاره کرد. این گوشی برای استفاده با یک دست بسیار مناسب است و چسبندگی بسیار خوبی با دستان شما خواهد داشت.

گلکسی اس 22 به یک نمایشگر باکیفیت 6.1 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ‌دی مجهز شده که از نرخ نوسازی تطبیقی تا 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کنند. با این حال، گوشی جمع و جور سامسونگ نیز برخی از مشکلات موجود در نسل پیشین خود را به دوش می‌کشد. نسخه مجهز به چیپست اگزینوس 2200 که در برخی از مناطق عرضه شده است، با وجود عملکرد مناسب سخت‌افزاری، در بخش گرافیکی پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده است. اما فارغ از نوع پردازنده، بزرگ‌ترین ضعف نسخه پایه گلکسی اس 22 باتری کوچک 3700 میلی‌آمپر ساعتی آن است که احتمالا برای برخی از کاربران مشکل‌ساز و ناکافی خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد