اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش فوری خودروی راین‌ R3 در ایران آغاز می شود + قیمت و تصاویر

شرکت خودروسازی راین به تازگی شرایط فروش راین‌ R3 را برای آذر ماه سال 1401 اعلام کرده است. در ادامه جزئیات این طرح و مشخصات خودرو خواهد آمد.

به گزارش سایت طلا، شرکت خودروسازی راین به تازگی شرایط فروش راین‌ R3 را برای آذر ماه سال 1401 اعلام کرده است. در ادامه جزئیات این طرح و مشخصات خودرو خواهد آمد.

پس از برگزاری و اعلام نتایج شرایط فروش نقدی و فوق العاده ایران خودرو نوبت به خودروسازی راین رسیده تا از طرح فروش نقدی محصولات خود رونمایی کند. طرح جدید این شرکت خودروسازی از روز سه شنبه یکم آذر ماه آغاز خواهد شد و متقاضیانی که خواهان خرید خودروهای این شرکت هستند می‌توانند به سامانه فروش پرستو آبی ارگ مراجعه کنند.

شرایط فروش راین‌ R3 چیست؟

قرار است در این طرح خودروی راین R3 با قیمت مصوب 449 میلیون تومان به فروش برسد. موعد تحویل خودروی مذکور یک ماهه است و رنگ بندی مشکی، سفید، نقره‌ای و خاکستری خواهد داشت. ضمانت خودروسازی راین برای خودروی آر ۳ سه سال یا همان ۶۰ هزار کیلومتر اعلام شده است.

گفتنی است هاچ بک اقتصادی و مقرون به صرفه راین ابعادی مشابه با پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ دارد. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه تنفس طبیعی ۱۶ سوپاپه تعبیه شده که می‌تواند حداکثر ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. همچنین نیروی محرکه در این خودرو از طریق یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود.

خودروی راین R3 در قسمت عقب خود مجهز به سیستم تعلیق مستقل با فنر پیچشی شده و در محور جلو از سیستم فنربندی مک فرسون استفاده می‌کند. ترمزهای جلو دیسکی و ترمزهای عقب از نوع کاسه‌ای است. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سامانه مدیریت فشار باد تایرها، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز و دوربین دید عقب اشاره کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد