اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

یک فرشته را انتخاب کنید و پیام امروزتان را دریافت کنید

فرشتگان موجودات پاکی هستند که خودشان را از طرق مختلف به ما نشان می دهند تا پیام های خودشان را به ما برسانند.

یک فرشته را انتخاب کنید و پیام امروزتان را دریافت کنید

فرشتگان موجودات پاکی هستند که خودشان را از طرق مختلف به ما نشان می دهند تا پیام های خودشان را به ما برسانند. امروز تست بسیار جالبی برای شما آورده ایم .کافی است یکی از فرشته ها را انتخاب کنید و پیامی که دارد را بخوانید.

فرشته شماره یک اگر همه ما یاد گرفته بودیم که به غرایز خودمان اعتماد کنیم بدون شک دنیا جای بهتری برای زندگی می شد و زیرا غم و استرس کمتری داشت. شخصیت خوب شما و راهنمایان معنوی شما ( فرشتگان، خدا، جهان) از طریق شهود شما با شما ارتباط برقرار می کنند. وقتی شهود خود را نادیده میگیرید یعنی به پیام و راهنمایی فرشته خودتان اهمیت نمیدهید. به ندای درونتان گوش دهید.

فرشته شماره دو عزت نفس اساس زندگی شماست. وقتی واقعاً خودتان را دوست داشته باشید و خودتان را بپذیرید بخشنده تر هستید و می توانید این انرژی را با دیگران تقسیم کنید و به دیگران بدهید. ما فقط می توانیم آنچه را که داریم به دیگران ببخشیم. وقتی بدون قید و شرط خودتان را دوست دارید، می توانید بدون قید و شرط دیگران را هم دوست داشته باشید و رابطه سالم تری با دیگران داشته باشید.

فرشته شماره سه شادی یک انرژی با ارتعاش بسیار بالا است که همراه با عشق است. وقتی کارهای زیبا انجام می دهید، این انرژی را با دیگران به اشتراک می گذارید. وقتی روزهای پر استرس، سخت و ناراحت کننده ای دارید، این انرژی بر همه افراد زندگی شما تأثیر می گذارد.

فرشته شماره چهار وقتی خود یا زندگی خودتان را با دیگران مقایسه می کنید، ارتعاش خودتان را پایین می آورید. تنها کسی که باید روی آن تمرکز کنید خودتان هستید، زیرا فقط می توانید خودتان را تغییر دهید. بگذارید دیگران به شما الهام ببخشند . به توانایی های خودتان ایمان داشته باشید.

فرشته شماره پنج مدیتیشن، بیان خلاق، یوگا، ورزش، تغذیه سالم، انرژی درمانی، پاکسازی چاکراها و استفاده از کریستال های شفابخش همه ابزارهایی هستند که انرژی مثبت بیشتری به زندگی شما وارد می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد