اونس طلا2370.68
مظنه16,256,000
18 گرم3,752,700
ارزش سکه36,624,768
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)44,600,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

گرانترین حیوان های خانگی درجهان

حیوانات خانگی یکی از با ارزش ترین چیزهایی هستند که می توانید داشته باشید.

حیوانات خانگی یکی از با ارزش ترین چیزهایی هستند که می توانید داشته باشید. داشتن یک حیوان خانگی مانند داشتن فرزندی است که نمی تواند مستقیم با شما صحبت کنید اما هنوز با تمام وجود دوستش دارید. ما در سایت طلا لیست ۱۰ تا از گرانترین حیوان خانگی عجیب و غریب نادر را جمع آوری کرده ایم.

میمون کاپوچین ۸۵۰۰ دلار این حیوانات دوست‌داشتنی تقریباً شبیه انسان به نظر می‌رسند. اما آنها می توانند رفتارهای تهاجمی داشته باشند .شما باید حداقل ۲۵ دلار در هفته برای غذای او پول خرج کنید که در درجه اول شامل میوه ها و حشرات می شود. آنها معمولا بین ۱۵ تا ۲۵ سال عمر می کنند.

سنبل ماکائو ۱۴۰۰۰ دلار پرندگان زیبا مانند سنبل ماکائو اغلب به دلیل تنوع های رنگی زیبایشان مورد علاقه مردم هستند. آنها پرنده های مهربان و باهوشی هستند و صدای بلندی دارند اما قادر به صحبت کردن نیستند. آنها ۵۰ سال عمر می کنند. شما باید حدود ۶۰ دلار در ماه برای مواد غذایی از جمله آجیل، انواع توت ها و دانه ها هزینه کنید.

ساموید ۱۴۰۰۰ دلار ساموید یکی از محبوب ترین نژادهای سگ در جهان است. اکثر مردم نمی توانند در برابر پوشش سفید ابر مانند این سگ ها مقاومت کنند. آنها سگ های بسیار اجتماعی و ماجراجویی هستند که متأسفانه مستعد ابتلا به بسیاری از بیماری ها مانند دیستروفی قرنیه، نقص سیستم ایمنی و اختلالات قلبی هستند.

پالم کاکادو ۱۶۰۰۰ دلار این پرندگان عظیم الجثه که به نام کاکادو جالوت نیز شناخته میشوند ظاهری سلطنتی دارند که به توجه زیادی نیاز دارند اگر برای مدت طولانی به آنها اهمیت ندهید فریاد میزنند و پرخاشگر میشوند. امید به زندگی برای این پرندگان ۴۰ تا ۶۰ سال است اما می توانند تا ۸۰ تا ۹۰ سال هم عمر کنند.

سوسک گوزن ۸۹۰۰۰ دلار بیشتر مردم نمی‌خواهند در خانه‌شان حشره‌ وجود داشته باشند. این سوسک‌های بزرگ برای خیلی‌ها یک دارایی باارزش به حساب می‌آیند . این سوسک ها معمولاً فقط ۱ تا ۲ سال عمر می کنند اما در برخی موارد تا ۷ سال هم عمر می کنند.

توله شیر سفید ۱۴۰۰۰۰ دلار در بسیاری از مناطق نگهداری از توله شیرغیرقانونی است و در مواردی به مجوز نیاز دارد. از آنجایی که این توله ها بسیار کمیاب هستند خرید آنها اغلب حدود ۱۴۰۰۰۰ دلار هزینه دارد. تا زمانی که شما ثروتمند نباشید و تجربه زیادی در مراقبت از حیوانات وحشی نداشته باشید نمیتوانید از این حیوانات نگهداری کنید.

ماستیف تبتی ۱.۵۰۰.۰۰۰ دلار ماستیف های تبتی یکی از بزرگترین نژادهای سگ در جهان هستند و سردترین دماها را تحمل می کنند. آنها نه تنها زیاد غذا می خورند و به مراقبت زیادی نیاز دارند بلکه مستعد ابتلا به بسیاری از بیماری ها مانند دیسپلازی هیپ، کم کاری تیروئید و ناهنجاری های چشمی هستند.

اسب اصیل ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ دلار آنها باید هر روز ۱۵ تا ۲۰ پوند علف تمیز بخورند و تمیز کردن آنها به اندازه کافی خسته کننده است. قیمت این اسب ها بر اساس سطح مهارت آنها متفاوت است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد