اونس طلا2214.61
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

۶ موردی که تکرار آن رابطه شما را از خراب می کند

همه ما داشتن یک رابطه عاشقانه را دوست داریم اما حفظ صمیمیت در روابط آسان نیست.

همه ما داشتن یک رابطه عاشقانه را دوست داریم اما حفظ صمیمیت در روابط آسان نیست.

ما در سایت طلا ۶ مورد از رایج‌ترین مشکلات روابط را که منجر به جدایی می‌شود برای شما آورده ایم.

اعتماد

اعتماد مهمترین پایه روابط است. در عین حال یکی از چیزهایی که به دست آوردن و نگه داشتن آن سخت است اعتماد است . دروغ و شک و سوء ظن براحتی میتواند پایه های یک رابطه را تخریب کند.

خیانت و حسادت

خیانت نیمی از روابط را تحت تأثیر قرار میدهد و اعتماد را از بین می‌برد. حتی اگر تصمیم بگیرید بازهم در کنارهم بمانید بازسازی یک رابطه که اعتمادی در آن وجود ندارد بسیار سخت و خسته کننده است و فقط زمانی بازسازی رابطه ممکن است که این خیانت فقط در حد شک یا اتهام باشد و بتوانید آن را نادیده بگیرید.

دروغ هم مانند خیانت ، اعتماد و صمیمیت را از بین می برد. از تهمت زدن به یکدیگر بدون مدرک خودداری کنید و ترس یا شک خودتان را آشکار بیان کنید.

مشکلات ارتباطی

بسیاری از زوج ها با برقراری ارتباط مشکل دارند و فکر میکنند که زبان یکدیگر را نمیفهمند . ناتوانی در برقراری ارتباط باعث میشود که صمیمیت در روابط از بین برود و زوجین بیشتر شبیه هم اتاقی‌ها زندگی کنند تا شریک زندگی. به مرور زمان شما احساس انزوا و تنهایی میکنید و در افراد دیگر به دنبال صمیمیت عاطفی می گردید.

عدم تعادل

روابط نامتعادل در میان زوج‌های جوان و آن‌هایی که فرزند دارند یا والدین سالخورده دارند رایج است. عدم تعادل زمانی اتفاق می‌افتد که یکی یا هر دو شریک به جای اهمیت دادن به یکدیگر ،افراد دیگر یا موقعیت‌های دیگر را در اولویت قرار می‌دهند.

زمانی که اولویت شما تغییر میکند هرچیزی میتواند رابطه را نامتعادل کند از رابطه با دوستانتان گرفته تا کارتان.

ناسازگاری

سازگاری در رابطه بسیارمهم و اساسی است . اگر ارزش ها یا عقاید متفاوت دارید، احترام و سازش برای حفظ رابطه تان حیاتی است. فقط سرسخت ترین زوج ها قادر به سازگاری هستند خصوصا در رابطه با عقاید مذهبی و باورهای فرهنگی.

رفتار توهین آمیز

گرچه خشم و بی احترامی و تحقیر به تنهایی موجب جدایی نمی شود اما تکرار این رفتارها افراد را از رابطه خسته میکند. بی احترامی به افکار و باور و احساسات شریک زندگیتان اعتماد و صمیمیت میان شما را از بین می برد.

در حالی که این مشکلات می توانند روابط را از بین ببرند اما اگر واقعا یکدیگر را دوست داشته باشید می توانید باز هم به یکدیگر فرصت دهید تا رابطه تان را در مسیر درست قرار دهید . اگر با مشکلاتی روبرو هستید که نمیتوانید به تنهایی آن را حل کنید بهتر است که از یک مشاوره کمک بگیرید و رابطه تان را نجات دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد