اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر میخواهید طلاق نگیرید این سوء تفاهم ها را بشناسید

بسیاری از مشاجرات بین زوج‌ها بخاطر سوءتفاهم‌های ساده است. آنها زفتار یکدیگر را اشتباه تفسیر می‌کنند و دچار سوءتفاهم‌ میشوند.

بسیاری از مشاجرات بین زوج‌ها بخاطر سوءتفاهم‌های ساده است. زنان می‌خواهند خودشان را خالی کنند و مردان بخاطر اینکه رفتار آنها را اشتباه تفسیر می‌کنند دچار سوءتفاهم‌ میشوند. مردها میخواهند در تنهایی به دنبال راه حل باشند و زنان فکر میکنند که آنها دیگر دوستشان ندارند.

ما در سایت طلا برخی از رایج‌ترین سوء تفاهم‌های روابط بین زنان و مردان را برای شما جمع آوری کرده ایم.

مردها می پرسند و زنان اشاره می کنند

مردان وقتی به چیزی نیاز داشته باشند آن را بطورمستقیم میگویند اما زنان غیر مستقیم به آن اشاره میکنند. زنان از مردان انتظار دارند که ذهن آنها را بخوانند و بدانند چه می خواهند.

اگر زنان بتوانند خواسته‌های خودشان را بطورمستقیم بیان کنندکمتر دچار سوءتفاهم‌ میشوند.

زنان جزئی نگر و مردان کلی نگر

زنان حافظه شگفت انگیزی برای به یادآوری جزئیات دارند و احساساتی تر از مردان هستند. زنان باید بدانند که مردان جزئیات را به خاطر نمی آورند نه به این دلیل که برایشان اهمیتی ندارد بلکه بخاطر اینکه نحوه پردازش اطلاعات آنها با زنان متفاوت است.

تفاوت بین گوش دادن و حل کردن

وقتی یک زن دچارمشکل میشود مرد فکر میکند که باید به دنبال راه حل باشد اما او فقط به دنبال درک و تأیید است و دوست دارد شانه ای برای گریه کردن داشته باشد. مردان باید ابتدا با همسرشان ابراز همدردی کنند و سپس به او کمک کنند و زنان باید ابتدا به مردان کمک کنند و سپس ابراز همدردی کنند.

تفاوت در تفکر

شاید متوجه شده باشید که زنان و مردان شبیه به هم فکر نمی‌کنند. مردان همه جوانب را یک به یک می سنجند و از نظر ذهنی و عاطفی ، کارو روابط و هر چیز دیگری را از هم جدا می کنند. اما زنان تمام جنبه های زندگی را به هم وصل و هماهنگ می کنند.

زنان باید به یاد داشته باشند که اگر همسرشان در مورد اتفاقات گذشته صحبت میکند نمیخواهد نق بزند. ذهن او با ارتباط یک رویداد به رویداد دیگر فعال میشود و کار میکند.

تفاوت در حرف زدن

وقتی یک زن استرس می گیرد نیاز دارد که خودش را خالی کند. او تمام جزئیات وحشتناک زندگی اش را به یاد می‌آورد. او اغلب از کلمات یا عبارات نمایشی استفاده می کند مثلا او همیشه این کار را می کند یا ما هرگز این کار را نمی کنیم یا او چطورمی تواند این کار را انجام دهد. در این موقعیت با دم شیر بازی نکنید و به جای بحث کردن او را آرام کنید.

وقتی مردی دچاراسترس می شود برای مدتی صحبت نمی کند و به تنهایی نیاز دارد تا مشکلاتش را فراموش کند. خانم‌ها باید بدانند که آنها شما را طرد نکردند فقط باید به آنها فضایی بدهند تا تنها باشند.

زنان یادآوری را دوست دارند

لازم نیست هر ساعت به او بگویید که او را دوست دارید اما نباید فکر کنید که اگر یک ماه پیش به او ابراز عشق کردید برای او کافی است . به ابراز احساساتتان در مدت زمان های کوتاه ادامه دهید.

مردان هم احساس دارند

زنان فکر می کنند که مردان احساساتی نیستند. حقیقت این است که اکثر مردان بسیار حساس و دارای احساسات عمیق هستند اما آن را نشان نمیدهند. یک زن هرگز نباید فکر کند که مردش با حرف های او آسیب نمی بیند. او بیشتر از آنچه شما فکرش را بکنید حساس است. از او بپرسید که چه احساساتی دارد.

سوءتفاهم‌​ در برداشت از جملات

بیشتر زنان هرچقدر هم قوی و توانا باشند دوست دارند که مردانشان از آنها مراقبت کنند. زنان همیشه مراقب دیگران هستند. وقتی به شما میگوید خودم میتوانم این کار را انجام دهم به او بگویید که می‌دانید او خودش می‌تواند این کار را انجام دهد اما دوست دارید به او کمک کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد