اونس طلا2394.45
مظنه16,006,000
18 گرم3,694,900
ارزش سکه36,061,518
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

این 4 کشور بهترین مکان برای خرید کردن هستند + تصاویر

همیشه سفر کردن به دلیل تفریح و خوش‌گذرانی نیست و ممکن است شخص برای یک سفر کاری آماده می‌شود و یا تصمیم دارد با سفر به کشورهای خارجی محصولات برند و باکیفیت خارجی را خریداری کنند.

به گزارش سایت طلا، همیشه سفر کردن به دلیل تفریح و خوش‌گذرانی نیست و ممکن است شخص برای یک سفر کاری آماده می‌شود و یا تصمیم دارد با سفر به کشورهای خارجی محصولات برند و باکیفیت خارجی را خریداری کنند؛ اگر شما نیز از جمله انسان‌هایی هستید که برای خرید به کشورهای دیگر سفر می‌کنید بهتر است تا بهترین کشور برای خرید را بشناسید و در آینده یک سری به این مکان‌ها بزنید تا بتوانید محصولات بهتر و باکیفیتی را خریداری کرده و از سفر خود نیز راضی باشید.

آشنایی با بهترین کشور برای خرید

اگر به دنبال خرید از یک برند معروف هستید بهتر است که به کشور تولیدکننده آن رفته و مستقیماً محصول خود را خریداری کنید تا علاوه بر اطمینان از اصل بودن محصول کمی نیز به تفریح و خوش‌گذرانی بپردازید؛ اما انتخاب یک کشور به‌قصد خرید کار راحتی نیست و شما باید این موضوع را از چند جهت مختلف بررسی کنید تا بتوانید بهترین مورد را انتخاب نمایید.

ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین کشور برای خرید را بشناسیم، درصورتی‌که قصد خرید داشتید می‌توانید به موارد نام‌برده‌شده سفر کنید.

هنگ‌کنگ

هنگ‌کنگ یکی از کشورهای آسیای شرقی است که به محیط مناسبی برای خریداران تبدیل شده است؛ شما می‌توانید همراه با خانواده خود به این کشور سفرکرده و هر چیز که دوست دارید را خریداری کنید؛ ازآنجایی‌که قیمت محصولات در این کشور ارزان است شما می‌توانید بهترین محصولات را با کمترین قیمت خریداری کنید.

همچنین تنوع محصولات نیز در این کشور بالا است و هر لباس و یا وسیله‌ای که بخواهید در این کشور یافت می‌شود؛ تعجب می کنید اگر بگویم که سالانه حدود 42 میلیون نفر برای خرید به این کشور سفر می‌کنند.

به علت بالا بودن مراجعه‌کنندگان دیگر فروشندگان هنگ‌کنگی باتجربه و کاربلد هستند و با تسلط به چندین زبان زنده دنیا می‌توانند شما را در خرید محصولات یاری کنند، به‌محض اینکه وارد مغازه شدید فروشندگان مانند اردک به دنبال شما راه خواهند یافت؛ اما نگران نباشید شما کار بدی نکرده‌اید و تنها قصد آن‌ها از این کار کمک‌کردن به شما و افزایش کیفیت خرید شما است.

به‌طورکلی کشور هنگ‌کنگ می‌تواند یکی از بهترین کشورها برای خرید باشد که می‌توانید آن را تجربه کنید.

پاریس فرانسه

به دنیای صنعت مد و پوشاک خوش آمدید، شهری که هر طرف از آن را نگاه کنید می‌توانید به‌راحتی مغازه‌های فروش انواع لباس‌های برند را مشاهده کنید، اگر به خرید لباس‌های شیک و زیبا علاقه دارید پاریس می‌تواند بهشت شما باشد، اکثر برندها در این شهر شعبه دارند و شما می‌توانید به‌راحتی به این مغازه‌ها مراجعه کرده و حتی سفارش دوخت لباس دهید.

جواهرفروشی‌های شیک و لاکچری می‌تواند تکمیل‌کننده این پازل باشد، کافی است که به یکی از این مغازه‌ها مراجعه کرده و بر اساس لباس خود یک جواهر باارزش نیز بخرید تا به شیک‌پوش‌ترین فرد پاریس تبدیل شوید؛ دقت کنید که رقابت تنگاتنگی برای دستیابی به این عنوان دارید زیرا مردم پاریس به لباس و تیپ خود اهمیت فراوانی می‌دهند.

شانزلیزه پاریس می‌تواند مکان مناسبی برای خرید باشد؛ البته دقت کنید لازم نیست که خیلی پول خرج کنید، اگر شما پول زیادی همراه خود ندارید کافی است که به مغازه‌های معمولی پاریس سر بزنید، این مغازه‌ها نیز لباس‌های شیک و باکیفیتی به فروش می‌رسانند که شما می‌توانید این لباس‌ها را با قیمتی ارزان‌تر و با تخفیف‌های بزرگ خریداری کنید.

جاذبه‌های گردشگری پاریس هم که زبان زد همه است و حتماً شما نیز به‌خوبی می‌دانید که با چه شهر شیک و زیبایی طرف هستید، همین دلایل کافی است که پاریس یکی از بهترین کشورها برای خرید باشد.

آمریکا

آمریکا نیز یکی از بهترین کشورها برای خریدکردن است، یکی از فواید آمریکا این است که فعالیت‌های مد و پوشاک آن فقط به یک شهر خلاصه نمی‌شود، یکی از بهترین شهرهای آمریکا برای خرید لس‌آنجلس است؛ این شهر مراکز خرید بزرگ و زیادی دارد که برای هر سلیقه‌ای لباس دارد.

آیا به دنبال لباس‌های عجیب‌وغریب باحال هستید تا همیشه در چشم باشید و مردم به شما توجه کنند؟ ساحل ونیز می‌تواند مقصد مناسبی برای شما باشد، این ساحل که پر از مغازه‌های مختلف است مرکز فروش لباس‌های عجیب‌وغریب و زیبا است.

خیابان ملروز نیز می‌تواند مناسب افرادی باشد که به صنعت مد و پوشاک علاقه دارند، مغازه‌های این خیابان همیشه محصولات مد روز دنیا را می‌فروشند و هیچ لباس قدیمی و یا زشتی در آن پیدا نخواهید کرد؛ هر دقیقه می‌توانید افرادی را در این خیابان مشاهده کنید که بهترین و زیباترین لباس‌های دنیا را پوشیده و در خیابان قدم می‌زنند که می‌توانید شما نیز یکی از آنها باشید.

نیویورک نیز یکی از بهترین شهرهای آمریکا برای سفر است که تنوع محصولات بسیار بالایی دارد، از شهر نیویورک هیچ‌کس دست‌خالی بیرون نخواهد رفت؛ همچنین مغازه‌های این شهر تنوع قیمتی نیز دارند و شما می‌توانید با هر مقدار پولی که دارید به خرید لباس بپردازید و بهترین خرید عمر خود را انجام دهید، اما اگر نمی‌خواهید پول خرج کنید بهتر است که به بازار نروید، زیرا محصولات آن‌ها آن‌قدر زیبا هستند که شما را به خرید وادار می‌کنند.

لندن انگلیس

انگلیس نیز یکی از بهترین کشورها برای خرید است و اگر قصد دارید که لباس‌های زیبایی خریداری کنید بهتر است که به خیابان‌های لندن سری بزنید؛ همچنین لندن یکی از بهترین شهرها برای خرید لباس‌های مردانه شیک است، شما می‌توانید در خیابان آکسفورد قدم بزنید و زیباترین لباس‌های مردانه و زنانه دنیا را از نزدیک تماشا کرده و خریداری نمایید.

مغازه‌های خرده‌فروشی و عمده‌فروشی زیادی در این شهر فعالیت می‌کنند و این امر موجب شده تا لندن یکی از بازارهای بزرگ برای خریداران عمده باشد؛ اگر شما فروشگاه لباس لوکس دارید می‌توانید محصولات اصل و برند موردنیاز خود را از لندن خریداری نمایید.

جمع‌بندی

در نهایت با بهترین کشور برای خرید آشنا شدیم، اگرچه که در این لیست چهار نام به چشم می‌خورد می‌توان گفت که هر چهار کشور واقعاً عالی هستند و نمی‌توان از بین آن‌ها یک گزینه را انتخاب کرد؛ یکی از مزایای خرید از آن کشورها این است که جاذبه توریستی زیادی نیز دارند و شما می‌توانید همراه با خرید به گشت‌وگذار نیز بپردازید.

البته بهتر است که به بودجه خود نیز دقت کنید در‍‌صورتی‌که پول زیادی ندارید بهتر است که به بازار‌های لوکس این کشور‌ها نروید زیرا ممکن است وسوسه شوید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد