اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چری از خودروی اقتصادی خود رونمایی کرد + تصاویر و قیمت

کمپانی چری به تازگی از سدان اسپرت خود با نام چری آریزو ۵ جی تی رونمایی کرده و قیمت و مشخصات نسخه‌های مختلف آن را اعلام کرده است.

به گزارش سایت طلا، کمپانی چری به تازگی از سدان اسپرت خود با نام چری آریزو ۵ جی تی رونمایی کرده و قیمت و مشخصات نسخه‌های مختلف آن را اعلام کرده است.

شرکت خودروسازی چری در صنعت خودروسازی چین جایگاه خوبی دارد و با تولید و عرضه کراس اوورها و سدان‌های اقتصادی و بعضا پرچمدار خود موفق شده نه تنها بازار چین بلکه بازار برخی کشورهای همسایه نظیر ایران را به دست آورد. به تازگی این کمپانی نسخه سدان چری آریزو ۵ جی تی را راهی بازار چین کرده است.

مشخصات و قیمت چری آریزو ۵ جی تی

جامعه هدف این خودروی سدان اسپرت، جوانان چینی است و قیمت پایه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده، ۱۰۰ هزار یوان (حدود ۴۹۷ میلیون تومان) خواهد بود. از نظر ابعاد این خودرو دارای طول ۴۷۱۰ میلی‌متر، عرض ۱۸۲۹ میلی‌متر و ارتفاع ۱۴۹۰ میلی‌متری است و فاصله بین دو محور آن ۲۶۷۰ میلی‌متر اندازه‌گیری شده است.

از جمله مشخصات ظاهری آریزو ۵ GT می‌توان به تریم داخلی جدید و ظاهر اسپرت اشاره کرد. چینی‌های تقلیدکار مثل همیشه سعی کرده‌اند محصولات خود را با الهام از سایر محصولات روز دنیا بفروشند و طراحان آریزو 5 جی تی نیز تلاش کرده‌اند این خودرو را به سدان‌های سایز متوسط و کوچک لکسوس شبیه سازند.

همچنین باید گفت که چری آریزو 5 GT در سه نسخه پایه، میانی و لوکس فروخته خواهد شد و قیمت نسخه‌های مختلف آن به ترتیب 100 هزار، 103 هزار و 109 هزار یوان خواهد بود. تیپ لوکس این سدان مجهز به امکاناتی نظیر سنسور باران، سیستم تهویه مجهز به یونیزاسیون، دستیار رانندگی خودکار سطح دوم و گرم کن صندلی‌های جلو است.

در تمامی مدل‌های پایه، میانه و لوکس، چری آریزو ۵ جی تی مجهز به رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی خواهد بود. زیر کاپوت این خودرو جدیدترین پیشرانه شرکت چری تعبیه شده که پیش‌تر روی چری تیگو ۸ پرو دیده شده بود. این موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ می‌تواند حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را تولید کند.

همچنین نیروی محرکه از طریق یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه مرطوب یا WDCT به چرخ‌های جلو انتقال داده می‌شود. این خودرو می‌تواند تنها در عرض 6 ثانیه از سکون مطلق به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد و در هر 100 کیلومتر حدود 6.6 لیتر سوخت مصرف خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد