اونس طلا2213.99
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

سه اتفاق مهم در بازار سکه جهت خرید و فروش را تغییر داد

سه اتفاق مهم موجب شده فشار فروش در بازار سکه بیشتر شود اما سکه بازان قیمت سکه را برای امروز ۲۸شهریور چگونه پیش بینی کرده اند؟

به گزارش سایت طلا، سه اتفاق مهم موجب شده فشار فروش در بازار سکه بیشتر شود اما سکه بازان قیمت سکه را برای امروز ۲۸شهریور چگونه پیش بینی کرده اند؟

قیمت سکه روز گذشته با سه اتفاق مهم روبرو شد و به تبع آن فشار فروش در بازار سکه بالا رفت.

سه اتفاق مهم در بازار سکه

از یک سو قیمت اونس طلا روز شنبه تا محدوده ۱۶۷۵ دلار ریزش کرد. این فلز زرد رنگ جهانی شب گذشته تا سطح ۱۶۶۸ دلار پایین آمد.

ریزش قیمت طلا موجب شده قدرت معامله گران افزایشی بازار سکه کم شود و سکه بازان توان کافی برای شکست مرز حساس۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را نداشته باشند.

از سوی دیگر قیمت دلار روز گذشته در رسیدن به مرز ۳۲ هزار تومان ناکام ماند. به نظر می رسد نوسان محدود دلار در روز یکشنبه دومین عامل برای کاهش قدرت سکه بازان افزایشی در تهران بوده باشد.

با این حال یک خبر سیاسی مهم نیز موجب خوشبینی عده ای از معامله گران درباره احتمال احیای توافق برجام شد.

امروز ابراهیم رئیسی برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل عازم آمریکا شد. آن طور که گفته شده در این سفر علی باقری رئیس تیم مذاکره کننده ایران هم حضور دارد.این خبر موجب شده احتیاط در بین عده ای از معامله گران بیشتر شود. از نگاه آنها سفر همزمان باقری و رئیسی به نیویورک ممکن است موجب برگزاری نشست های برجامی در قلب آمریکا شود و مذاکرات هسته ای از بن بست خارج شود.

پیش بینی قیمت سکه امروز

با این حال عده ای از فعالان بازار سکه معتقدند تا زمانی که قیمت سکه زیر محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار دارد ممکن است افزایش قیمت خاصی در بازار اتفاق نیفتد.

از طرفی هم برای اینکه قیمت سکه دچار افت معنادار قیمت شود، نیاز دارد که محدوده ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از دست برود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد