اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

9 کار کوچکی که زنان انجام می دهند و مردان عاشق آن هستند

چه یک رابطه تازه آغاز شده باشد و چه در میانه راه باشید بعضی از کارهای دختران را پسرها دوست دارند.

کلمات مورد علاقه مردان

چه یک رابطه تازه آغاز شده باشد و چه در میانه راه باشید بعضی از کارهای دختران را پسرها دوست دارند. اگرچه گفتن اینکه مردان چه چیزی را دوست دارند سخت است اما رفتارهای کوچک و مشخصی وجود دارد که زنان آن را انجام میدهند و مردان آنها را دوست دارند.

درخواست کمک

مردان از اینکه میتوانند از کسی محافظت و حمایت کنند، لذت می برند . آنها خوشحال میشوند که کسی که دوستشان دارد کنار آنها احساس امنیت می کند. این یکی از جذاب ترین کارهایی است که دختران انجام می دهند.

فرستادن اولین پیامک

فرستادن اولین پیامک برای مردان بسیار سخت است .گاهی اوقات او نمیداند که به چه بهانه ای پیامک بفرستد و چه بگوید. او ممکن است بیش از حد به شما فکر کند ولی اصلاً به شما پیامک ندهد که این کار باعث تعجب شما میشود . پسرها نیز عاشق ابراز و دریافت محبت هستند .فرستادن یک پیام کوتاه به او در اول صبح به او انرژی می دهد و یک گفتگوی خوب را شروع میکند.

ابراز علاقه زن به مرد: از آنها قدردانی کنید

برخی از زنان به همه محبت میکنند و از همه تشکر میکنند این هیچ ایرادی ندارد. فقط یادتان باشد اگر مردی برای رابطه اش تلاش می کند هرگز از شنیدن قدردانی و تشکر شما ناراحت نخواهند شد.

به او بگویید چه احساسی دارید

گرچه مهم است که شما عشق و احساسات خودتان را در رفتارتان هم نشان دهید اما بعضی از مردان دوست دارند آن را از زبان شما هم بشنوند. این ابراز احساسات باعث می شود که او در درونش احساس گرما و عشق کند.

پست کردن عکس او در شبکه های اجتماعی

برخی از دختران در این مورد زیاده روی می کنند . در انجام این کار زیاده روی نکنید اما اگر او کار خوبی برایتان انجام میدهد پست گذاشتن گاه به گاه از او، او را خوشحال میکند. این به او نشان می دهد که قدر او را می دانید و مایلید قدردانی و عشق خودتان را نسبت به او با دیگران به اشتراک بگذارید.

گوش دادن

زنان بهتر از هر کسی می دانند که گوش دادن یک فعالیت آگاهانه است. گوش دادن فعال به تلاش نیاز دارد. گاهی اوقات مردان اتفاق مهم یا سختی در زندگیشان می افتد که دچار استرس میشوند و دوست دارند یک گوش شنوا داشته باشند تا حرف هایشان را بشنود.

کلمات مورد علاقه مردان

برقراری تماس چشمی

وقتی در کنار او می نشینید، ارتباط چشمی خودتان را با او را حفظ کنید و در مورد چیزی که برایش مهم است و درباره اش صحبت میکند با او مکالمه کنید. ارتباط چشمی به او نشان میدهد که به او اهمیت میدهید.

وقتی با دوستانتان بیرون میروید با او تماس بگیرید

برخلاف باورخیلی از زنان، مردان هم حسادت میکنند. آنها وقتی شما با دوستانتان بیرون میروید دوست دارند که با آنها تماس بگیرید زیرا با این کار به شما بیشتر اعتماد میکند .شما با این کار به او نشان میدهید که وقتی بیرون هستید هنوز به او فکر می کنید.

به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید

یک یادداشت عاشقانه را در جیب او بگذارید تا آن را پیدا کند. مردان عاشق این کارهای کوچک هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد