اونس طلا2214.29
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اگر همسری با سیاست می خواهید با متولدین این ماه ازدواج کنید

تشخیص افراد موذی همیشه راحت نیست زیرا آن ها در بسیاری از مواقع چراغ خاموش عمل میکنند اما به کمک ماه تولد میتوانید افراد موذی را تشخیص دهید.

به گزارش سایت طلا، تشخیص افراد موذی همیشه راحت نیست زیرا آن ها در بسیاری از مواقع چراغ خاموش عمل میکنند اما به کمک ماه تولد میتوانید افراد موذی را تشخیص دهید.

گاهی اوقات ما تصمیم می گیریم که کمی موذی تر عمل کنیم، زیرا احساس می کنیم هر چقدر که بیشتر موذی باشیم و چراغ خاموش پیش برویم، شرایط بهتر به نفعمان خواهد شد؛ اما جالب است بدانید که موذی بودن تا حد زیادی بستگی به ماهی دارد که در آن متولد شده اید. در این قسمت قصد داریم به شما بگوییم که متولدین کدام ماه بیشتر از بقیه صفت مرموز را با خود به همراه دارند.

** برای شفاف سازی و رفع ذهنیت منفی از شما کاربران محترم باید بگوییم که منظور از موذی همیشه صفت منفی نیست و میدانید که این کلمه معنی باسیاست را نیز دارد پس هم میتوان افراد این لیست را با سیاست و هم حیله گر و زرنگ خواند، بستگی به خود فرد دارد.

بهمن

بهمن ماهی ها یکی از باهوش‌ترین ها در بین ۱۲ ماه هستند؛ اما نوآوری و خلاقیت منظورمان نیست. آنها همیشه افکار متفاوتی در سرشان دارند. خیلی زود در شرایط مختلف تصمیم گیری می کنند و همیشه از قبل با برنامه ریزی پیش می روند؛ حتی می‌دانند که چگونه چه پاسخی برای حرف های دیگران داشته باشند و کارهای شان همیشه فکر شده است و به خاطر همین جزو موذی ترین ها می باشند.

تیر

تیر ماهی ها افراد حساسی هستند؛ اما همیشه در فکرشان افکار پیچیده‌ای دارند. اگر بفهمند که شما اشتباه کرده اید، آن را به رویتان نمی آورند و خیلی حرفه ای و با سیاست رفتار می کنند و هیچ‌گاه به گونه ای عمل نمی کنند که بخواهند برای خود دشمن تراشی کنند و همیشه از کشمکش و درگیری فاصله می گیرند.

مهر

مهر ماهی ها عاشق محبت، عشق و هماهنگی و هارمونی در زندگی هستند. همیشه به گونه‌ای رفتار می‌ کنند که آرامش حداکثری را در زندگی احساس کنند. گاهی اوقات برخلاف تصور شما عمل می‌ کنند و این به خاطر سیاست و یا مرموز بودن بیش از حد آن هاست که همیشه غیر قابل‌پیش‌بینی هستند؛ آن ها از این رفتار به عنوان یک تکنیک استفاده می کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها افراد خیال پرداز، عاطفی و جذابی هستند. هیچ‌گاه نباید به آن ها شک کنید. گاهی اوقات خطرناک می شوند و راحت دروغ می‌ گویند؛ البته اگر مطمئن باشند که دروغ گفتن به نفع شان است. به خاطر همین جزو طبقه‌بندی افراد مرموز قرار می گیرند. آن ها خیلی راحت می‌ توانند خودشان را بی گناه نشان دهند.

خرداد

خرداد ماهی ها خیلی بازیگوش، کنجکاو و منعطف هستند؛ البته اکثر کسانی که با خرداد ماهی ها در رابطه هستند؛ آن ها را دوست دارند. علت هم این است که می‌دانند در شرایط مختلف و با آدم های متفاوت چگونه رفتار کنند و خیلی خوب با دیگران ارتباط می گیرند.

آبان

آبان ماهی ها همیشه ظاهر خودشان را حفظ می‌ کنند. خیلی مجهول و موذی عمل می‌ کنند. همیشه می‌دانند که باید در شرایط مختلف خوب فکر کنند. با برنامه ‌ریزی و تصمیم‌ گیری مناسب پیش می روند و همیشه با سیاست بالا رفتار می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد