اونس طلا2379.82
مظنه16,581,000
18 گرم3,827,700
ارزش سکه37,356,993
قدیم (بهار)41,300,000
جدید (امامی)44,700,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

سرقت خونين 20 كيلو طلا ناكام ماند

سه سارق مسلح که وارد يک طلافروشي در اصفهان شده بودند، وقتي خود را در محاصره ماموران و مردم ديدند، دو نفر از آنها از محل فرار کردند و سومين سارق که فرصت فرار پيدا نکرده بود، با قتل صاحب طلافروشي خودکشي کرد.



سرهنگ حسین زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در این باره گفت: ساعت 11 و 20 دقیقه صبح دیروز سه سارق مسلح نقابدار با ورود به یک طلافروشی، با تهدید سلاح قصد سرقت از این محل را داشتند که با مقاومت صاحب طلافروشی روبه رو شدند.

وی افزود: در ادامه مرد طلافروش آژیر مغازه اش را به صدا درآورد و مردم و دو واحد گشت پلیس که در حال عبور بودند، خود را به محل رساندند.

جانشین نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: دزدها که از حضور پلیس و مردم غافلگیر شده بودند، با شلیک به صاحب طلافروشی او را به قتل رساندند و دو نفر از دزد های مسلح با موتورسیکلتی که به محل سرقت آمده بودند فرار کردند که یکی از واحد های گشت به تعقیب آنها پرداخت.

حسین زاده عنوان کرد: در ادامه این حادثه، دیگر دزد مسلح که راه های فرار را بسته می دید، چند بار با تهدید ماموران از آنها خواست از محل فاصله بگیرند. در این هنگام ماموران با پرتاب گاز اشک آور قصد ورود به محل طلافروشی را داشتند که جوان مسلح با شلیک گلوله به صاحب طلافروشی او را کشت و سپس خودکشی کرد.

سرقت ناموفق 20 کیلو طلا

وی خاطرنشان کرد: با ورود ماموران به محل معلوم شد سارقان مسلح 20 کیلو طلارا درون کیسه ای ریخته و به دلیل حضور بموقع مردم و پلیس آن را در مغازه رها و فرار کرده اند.

جانشین رئیس پلیس اصفهان افزود: در ادامه پیگیری این موضوع معلوم شد دو سارق مسلح فراری به سمت خیابان کاشانی رفته و از آنجا متواری شده اند و ماموران برای پیشگیری از آسیب احتمالی به مردم، به آنها تیراندازی نکرده اند. حسین زاده یادآور شد: با گزارش حادثه به بازپرس ویژه قتل دستور انتقال جسد مرد طلافروش و سارق مسلح به پزشکی قانونی صادر شد و یک تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی با سرنخ هایی که در این ارتباط به دست آمده است، جستجو برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری را آغاز کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به صاحبان طلافروشی ها، از آنها خواست مغازه های خود را به سیستم های روز ایمنی مجهز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد