اونس طلا2375.49
مظنه16,277,000
18 گرم3,757,500
ارزش سکه36,672,081
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,300,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000
گزارش آگهی

مستر بلیط؛ اقامت در اصفهان و بازدید از میدان تاریخی نقش جهان

درباره میدان نقش جهان در شهر اصفهان چه می دانید؟ درباره میدان نقش جهان در شهر اصفهان چه می دانید؟ میدان نقش جهان مربوط به کدام دوره از تاریخ است

درباره میدان نقش جهان در شهر اصفهان چه می دانید؟ میدان نقش جهان مربوط به کدام دوره از تاریخ است؟ میدان تاریخی نقش جهان که به میدان امام نیز معروف است، یکی از برترین مقاصد گردشگری در شهر اصفهان است و هر ساله پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی زیادی می باشد. میدان نقش جهان مجموعه ای از آثار تاریخی و بناهای باستانی است که شما با یک بار بازدید می توانید به مجموعه از آثار تاریخی دسترسی داشته باشید. میدان تاریخی نقش جهان در گذر زمان و حکومت های مختلف، فراز و نشیب های زیادی را گذرانده است، گاه مورد بی مهری حاکمان قرار می گرفته است و گاه مورد لطف آن ها و در اوج بوده است. لازم است بدانید میدان نقش جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

درباره میدان نقش جهان بیشتر بدانیم...

میدان نقش جهان در زمان شاه عباس صفوی و به دستور ایشان بنا شده است. میدان نقش جهان اصفهان دارای طول ۵۰۰ متر و عرض ۱۶۰ متر می باشد. دور این میدان ۲۰۰ حجره قرار دارند و در دو طبقه پوشانده ‌اند و چهار بنای تاریخی ارزنده در قسمت ‌های مختلف آن خود نمایی می‌کنند. در طول دوره‌های گذشته طاق‌ هایی در اطراف میدان برای محافظت از بناها ایجاد کردند که با مرور زمان به حجره‌ های امروزی بدل شده است.

میدان نقش جهان در 8 بهمن ماه سال 1313 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید و در اردیبهشت سال 1358 این میدان از نخستین آثار ایرانی بود که در فهرست یونسکو ثبت شد. میدان نقش جهان تا پیش از انقلاب با نام میدان شاه شناخته می ‌شد و پس از آن نامش به میدان امام تغییر کرد. از دیگر نام های آن میدان بزرگ، میدان اصلی، میدان نو، میدان قصر و میدان سلطنتی می باشد.

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل اصفهان

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به اصفهان، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به اصفهان اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید.

شهر اصفهان به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که دررزرو هتل اصفهان با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل اصفهان به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی 24 ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز اصفهان خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد