اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

شهاب حسینی: هیچ‌کار بزرگی درباره امام حسین(ع) انجام نداده‌ایم + ویدیو

شهاب حسینی که افزون‌بر «کربلا جغرافیای یک تاریخ»، سابقه بازی در دو فیلم دیگر عاشورایی «من و زیبا» و «دل‌شکسته» را هم در کارنامه فعالیت‌های هنری‌اش دارد، صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد.

به گزارش سایت طلا، شهاب حسینی که افزون‌بر «کربلا جغرافیای یک تاریخ»، سابقه بازی در دو فیلم دیگر عاشورایی «من و زیبا» و «دل‌شکسته» را هم در کارنامه فعالیت‌های هنری‌اش دارد، صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد. «خیلی کوتاه عرض می‌کنم، در کلام‌الله مجید ما بارها با فرموده حضرت پروردگار مواجه می‌شویم که خداوند هر آنکه را که بخواهد هدایت خواهد کرد. این جمله همواره خیلی من را به فکر فرو برده و احساس می‌کنم ممکنِ آدم در طول زندگی تمام اوقات خودش را به عبادت بگذراند، اما مشیت پروردگار در هدایت او نباشد».

شهاب حسینی در این‌باره ادامه داد: «فکر کردن به حضرت آقا امام حسین (ع)، همیشه این نور امید را در دل من روشن کرده است که شاه‌راه هدایت، این امام بزرگوار هستند. با عشق به امام حسین می‌توان امیدوار بود که مشیت خداوند بر هدایت آدم قرار گرفته است. خوشحالم اگر قابل بودم در اثر «کربلا جغرافیای یک تاریخ» ایفاگر نقشی هرچند تنها با صدا باشم. همیشه به این جمله فکر می‌کنم که خداوندا چگونه زیستن را به من بیاموز چگونه مردن را خود خواهم آموخت. اما راه امام حسین این دیدگاه را در ذهن من برعکس کرد، اینگونه که امام حسین به ما یاد داد که خداوندا چگونه مردن را به من بیاموز، چگونه زیستن را خود خواهم آموخت».

این بازیگر در پایان صحبت‌های کوتاه خود با تاکید بر اینکه امیدوارم در تصویر کردن و القای اندیشه شخصیت بزرگی چون امام حسین (ع) به سایر مردم جهان موفق باشیم، گفت: «اگر چنین شخصیت عظیمی در هر قوم و ملتی وجود داشت، مطمئن باشید تا به حال صدها اثر ارزشمند درباره چنین شخصیت بزرگواری تولید شده بود، اما متاسفانه ما هنوز هیچ‌کار بزرگی دربار

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد