اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بررسی گوشی S 22 اولترا

گوشی‌های سری نوت سامسونگ طرف‌داران زیادی دارد و بازار فروش خوبی در ایران و جهان دارد

به گزارش سایت طلا،گوشی‌های سری نوت سامسونگ طرف‌داران زیادی دارد و بازار فروش خوبی در ایران و جهان دارد، طرف‌داران سامسونگ منتظر انتشار سری بعدی از گوشی‌های نوت بودند اما سامسونگ تصمیم گرفت تا نام گوشی خود را تغیر دهد و به‌جای پسوند نوت از پسوند S استفاده کرد. طراحی زیبا و کیفیت این گوشی هر شخصی را در دنیا به وجد می‌آورد و استفاده از این گوشی می‌تواند تجربه زیبایی برای شما باشد؛ امروز با بررسی گوشی S 22 اولترا با ما همراه باشید.

نقد و بررسی گوشی S 22 اولترا

هرساله گوشی‌های جدیدی رونمایی می‌شود، بعضی از این گوشی‌ها یک شاهکار هنری و بعضی دیگر تعریف چندانی ندارند، به همین دلیل ما سعی بر این داریم که به بررسی گوشی S 22 اولترا بپردازیم تا اگر قصد خرید این گوشی را دارید با خصوصیات آن بهتر آشنا شوید.

شیوه طراحی S 22 اولترا

اگر به گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ علاقه دارید S 22 اولترا می‌تواند نیاز شما را برطرف کند، اما دقت کنید درصورتی‌که طراحی خارجی گوشی مناسب نباشد استفاده و حمل آن برای شما سخت خواهد شد، به لطف لبه‌های خمیده S 22 اولترا دست شما برای استفاده طولانی‌مدت این گوشی خسته نخواهد شد.
از تفاوت‌هایی که S 22 اولترا با دیگر گوشی‌های سری نوت دارد این است که سامسونگ قاب دوربین را از این گوشی حذف کرده است و شما مشکلی برای گذاشتن گوشی روی سطوح صاف نخواهید داشت.

قدرت باتری S 22 اولترا

می‌رسیم به بخش اصلی بررسی گوشی S 22 اولترا، اکثر مصرف‌کنندگان گوشی به کیفیت باتری اهمیت زیادی می‌دهند و اگر گوشی بتواند شارژ بیشتری در خود نگه دارد امتیاز بالایی در میان مردم دریافت خواهد کرد، اما خوشبختانه S 22 اولترا امتیاز خوبی از بخش باتری خواهد گرفت.
این گوشی از باتری 5000 میلی‌آمپری برخوردار است، از دیگر مزایای این گوشی پشتیبانی از شارژ سریع تا 45 وات است، لازم به ذکر است که مدل قبلی این سری از گوشی‌های سامسونگ از شارژ سریع 21 وات پشتیبانی می‌کرد، همچنین امکان این وجود دارد که از شارژر‌های بی‌سیم برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید.

مشخصات امنیتی S 22 اولترا

سامسونگ هیچ حرکت مثبتی برای بالابردن امنیت S 22 اولترا نسبت به نسخه‌های قبلی نکرده است و مباحث امنیتی این گوشی حدوداً شبیه به مدل‌های قبلی است، این گوشی برای امنیت گوشی شما از حسگر اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره برخوردار است، همچنین باید اشاره کرد که حسگر اثر انگشت این گوشی بر روی صفحه‌نمایش قرار دارد.

کیفیت دوربین S 22 اولترا

این گوشی از سنسور hm3 و دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که جفت این سنسورها توسط خود سامسونگ تولید می‌شود، مشخصات دوربینی گوشی S 22 اولترا نسبت به مدل قبل سری S که S 21 نام دارد تفاوتی نکرده، اما سامسونگ با افزایش قدرت نرم‌افزاری خود موجب شده تا شما بتوانید با گوشی جدید سامسونگ عکس‌های باکیفیت‌تر و بهتری ثبت کنید.
البته باید اشاره کرد که سامسونگ برای گوشی جدید خود از سنسورهای بزرگ‌تری استفاده کرده است و هوش مصنوعی خود را به‌مراتب بهبود بخشیده است، همچنین استفاده از تراشه‌های بروز تر موجب شده تا کیفیت عکس‌ها تا این حد افزایش پیدا کند.

با بررسی گوشی S 22 اولترا می‌توانید به کیفیت بالای عکس‌برداری آن در شب پی ببرید، سری جدید گوشی سامسونگ عملکرد بسیار عالی در شب دارد و تغییر آن نسبت به مدل‌های قبلی کاملاً مشخص است، اگر به عکاسی در شب علاقه دارید و به دوربینی نیاز دارید که حداکثر جزئیات را برای شما ثبت کند گوشی جدید سامسونگ بهترین انتخاب شما است.

S 22 اولترا از دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی برخوردار است که دارای دریچه دیافراگم f/2.2 می‌باشد، همچنین دوربین سلفی این گوشی به شما این امکان را می‌دهد تا باکیفیت 4k از لحظات فیلم‌برداری کنید.

کیفیت فیلم‌برداری گوشی S 22 اولترا

اگر بخواهیم در کل بگوییم کیفیت فیلم‌برداری و عکس‌برداری گوشی S 22 اولترا بدون تغییر دوربین نسبت به مدل‌های قبلی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است، دوربین این گوشی به شما امکان فیلم‌برداری با 8k رزولوشن و سرعت 24 فریم بر ثانیه را می‌دهد، همچنین شما می‌توانید باکیفیت 4k و فریم 60 این دوربین نیز استفاده کنید.

پردازنده‌های گوشی S 22 اولترا

گوشی S 22 اولترا با دو تراشه متفاوت تولید می‌شود، و سامسونگ تصمیم گرفته است که این گوشی را با تراشه اگزینوس به بازار ایران ارسال کند، همچنین پردازنده‌های گرافیکی این مدل گوشی توسط AMD تولید می‌شود، با بررسی گوشی S 22 اولترا می‌توان متوجه شد که سامسونگ اهمیت بیشتری به سیستم خنک‌سازی گوشی خود داده است و سیستم خنک‌سازی را بهبود داده است.
با افزایش قدرت سیستم خنک‌سازی دیگر گوشی شما خیلی داغ نخواهد کرد و عملکرد آن کم نخواهد شد، اگر از گوشی S 21 سامسونگ استفاده کرده باشید حتماً تجربه داغ شدن قاب پشت‌گوشی خود را داشتید.

بلندگوی S 22 اولترا

سامسونگ گوشی جدید خود را با اسپیکرهای استریو مجهز کرده است، صدای پخش شده از این اسپیکرها کاملاً قابل‌قبول است اما خیلی بلند نیست، همچنین اسپیکرهای گوشی جدید سامسونگ قدرت بالایی در تفکیک کردن انواع صداها از هم دارد و این امر موجب افزایش کیفیت موسیقی می‌شود تا شما بتوانید نهایت لذت را از گوش‌دادن به موسیقی ببرید.

قلم گوشی S 22 اولترا

گوشی S 22 نیز مانند دیگر سری‌های S سامسونگ از s-pen استفاده می‌کند، خوشبختانه در گوشی جدید سامسونگ کارایی s-pen افزایش‌یافته است، سامسونگ سعی کرده است تا تأخیر قلم خود را کاهش دهد و کاملاً در این موضوع موفق شده است، همچنین قلم سامسونگ به بلوتوث متصل است و شما می‌توانید بدون برخورد قلم با صفحه گوشی از گوشی خود استفاده کنید.

قلم s-pen از قابلیت تبدیل متن دست‌نویس به متن تایپ شده نیز بهره‌مند است، این قلم از 88 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند تا بتواند متون دست‌نویس شما را به متن تایپ شده تغییر دهد اما شایان‌ذکر است که زبان فارسی در میان این 88 زبان مشاهده نمی‌شود.

رابط کاربری S 22 اولترا

گوشی جدید سامسونگ رابط کاربری راحت و روانی دارد و استفاده از آن برای شما لذت‌بخش خواهد بود، اگر از هنگ کردن مداوم رابط کاربری گوشی‌های مختلف رنج می‌برید بهتر است که به گوشی جدید سامسونگ اعتماد کنید.

نتیجه‌گیری

در این بخش بررسی گوشی S 22 اولترا به پایان می‌رسد، همان‌طور که اشاره کردیم گوشی جدید سامسونگ از نظر سخت‌افزاری تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد اما به دلیل بهبود عملکرد نرم‌افزاری و هوش مصنوعی می‌توانیم شاهد بهبود عملکرد این گوشی نسبت به نسل قبلی خود باشیم.
همچنین باید اشاره کرد که سامسونگ تضمین آپدیت نرم‌افزاری نیز دارد، یعنی شرکت سامسونگ این تضمین را به شما می‌دهد که به مدت چهار سال نرم‌افزار گوشی موردنظر شما را آپدیت کند.

منبع: https://mobo.news/samsung-galaxy-s22-ultra/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد