اونس طلا2193.29
مظنه14,171,000
18 گرم3,271,300
ارزش سکه31,927,263
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بهترین گوشی شیائومی 2022

برند شیائومی یکی از پرکارترین شرکت‌ها در زمینه تولید موبایل است که دارای تنوع بسیار زیادی است که این امر باعث شده انتخاب بین این مدل‌ها دشوار باشد، اگر قصد خرید گوشی از این برند معتبر را دارید و در انتخاب بین مدل‌های مختلف سردرگم شده‌اید با ما همراه باشید تا با بهترین گوشی شیائومی آشنا شوید

به گزارش سایت طلا، برند شیائومی یکی از پرکارترین شرکت‌ها در زمینه تولید موبایل است که دارای تنوع بسیار زیادی است که این امر باعث شده انتخاب بین این مدل‌ها دشوار باشد، اگر قصد خرید گوشی از این برند معتبر را دارید و در انتخاب بین مدل‌های مختلف سردرگم شده‌اید با ما همراه باشید تا با بهترین گوشی شیائومی آشنا شوید و بتوانید بدون هیچ مشکلی یک گوشی باکیفیت تهیه کنید، گوشی‌های شیائومی در بازار طرف‌داران بسیاری دارد و باعرضه موبایل‌های هوشمند باکیفیت توانسته در بازار جهانی خود را معرفی کند.

چگونه یک گوشی شیائومی خوب بخریم؟

اول‌ازهمه بهترین پیشنهادی که برای شما داریم این است که حتماً برای خرید خود هدفی انتخاب کنید، این کار به طور چشمگیری اطلاعات را در مغز شما دسته‌بندی می‌کند و انتخاب کردن را برای شما راحت می‌کند، به طور مثال: یک فرد عکاس نیاز دارد که یک گوشی با دوربین باکیفیت داشته باشد تا بتواند در هر مکانی به‌عکس برداری بپرداز.

مسلماً وقتی برای خرید خود هدف داشته باشیم گوشی را تهیه می‌کنیم که امکانات آن نیاز ما را برطرف کند، برای مثال: کسی که از گوشی صرفاً فقط برای تماس استفاده می‌کند نیازی ندارد که گوشی گیمینگ بخرد، ما در ادامه بهترین گوشی‌های شیائومی را بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی برای عکس‌برداری

اگر قصد خرید گوشی با دوربین قوی دارید، پیشنهاد ما به شما شیائومی T pro11 است، این گوشی بهترین دوربین را در بین محصولات شیائومی دارد و عکاسی با آن تجربه عالی برای شما خواهد داشت، به‌جرئت می‌توان گفت که گوشی 11 T pro بهترین گوشی شیائومی است.
این گوشی بسیار قدرتمند است و می‌تواند با گوشی‌های پرچمدار دنیا رقابت کند، T pro11 یکی از بهترین قاتل‌های پرچمداران دنیا است؛ این گوشی از یک دوربین 108 مگاپیکسلی برخوردار است و قابلیت فیلم‌برداری تا 8k را دارا است، شما می‌توانید با این گوشی فیلم 8k با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید.

باتری کدام گوشی بهترین عملکرد را دارد؟

خوشبختانه شیائومی روی باتری محصولات خود خیلی مانور می‌دهد و تقریباً هر محصولی که تولید می‌کند از باتری‌های حجیمی برای تغذیه برق آن‌ها استفاده می‌کند، یکی دیگر از خوبی‌های گوشی‌های شیائومی در زمینه باتری، استفاده از قابلیت فست‌شارژ است تا شما بتوانید در مدت‌زمان پایین شارژ گوشی خود را 100 درصد کنید.

در میان گوشی‌های شیائومی redmi 10 prime دارای بیشترین ظرفیت باتری است، ظرفیت باتری این گوشی 6000 میلی‌آمپر است که واقعاً عدد بالایی است، اما در میان گوشی‌های شیائومی گوشی redmi 10 prime و 50K گیمینگ بهترین باتری‌ها را دارند، شما می‌توانید با باتری این دوگوشی بدون وقفه 23 ساعت مکالمه تلفنی برقرار کنید و حدود 16 ساعت بی‌وقفه فیلم تماشا کنید و 12 ساعت بی‌وقفه وب‌گردی کنید.

یکی دیگر از مزایای گوشی‌های redmi 10 prime و 50K گیمینگ این است که از قابلیت فست‌شارژ برخوردار هستند، باتری آن‌ها قابلیت دریافت 120 وات را دارد شما می‌توانید در عرض 15 دقیقه گوشی خود را از صفر در صد به صددرصد برسانید که این موضوع بسیار عالی و جذاب است.

بهترین گوشی شیائومی برای گیمرها

تقریباً می‌توان گفت که شیائومی تنها تولیدکننده موبایل است که به گیمرها اهمیت زیادی می‌دهد، شیائومی خط تولیدی دارد که مخصوص گوشی‌های گیمینگ است و سعی می‌کند همه جوانب به نحو احسن انجام شود تا شما بتوانید با گوشی‌های شیائومی بهترین تجربه بازی‌کردن را داشته باشید.

اگر بخواهیم نگاهی به مدل‌های مختلف این خط تولید بیندازیم و یک مورد را انتخاب کنیم گوشی black shark 4 می‌تواند بهترین گوشی شیائومی گیمینگ برای ما باشد، تقریباً می‌توان گفت: شیائومی هر چیزی که یک گیمر به آن نیاز دارد را در این گوشی گنجانده است، این موبایل از بهترین تراشه مرکزی و گرافیکی استفاده می‌کند.

وجود یک سیستم خنک‌سازی عالی در گوشی shark 4 موجب می‌شود که دما در گوشی کنترل شود و عملکرد سخت‌افزار دچار مشکل نشود، شما می‌توانید انواع بازی‌ها را با حداکثر حد گرافیکی بازی کنید بدون اینکه حرارت گوشی شما افزایش پیدا کند.
وجود باتری 4500 میلی‌آمپری و فست‌شارژ 120 واتی موجب می‌شود تا بتوانید ساعت‌ها بازی‌های سنگین گرافیکی را اجرا کنید و به همین دلیل است که shark 4 بهترین گوشی شیائومی برای بازی‌کردن است.

غول سخت‌افزاری شیائومی

پیشنهاد شیائومی برای کسانی که خیلی به سخت‌افزار گوشی اهمیت می‌دهند غول مرحله آخر خود یعنی K 50 gaming است، برای تولید این گوشی از تراشه مرکزی آمریکایی snapdragon 8 gen 1 استفاده می‌شود که جزو بهترین تراشه‌های موجود در دنیا است.
اگر بخواهیم از نظر سخت‌افزاری این گوشی را با black shark 4 مقایسه کنیم مسلماً K 50 گیمینگ بهتر خواهد بود اما امکانات گوشی black shark 4 بهتر است و می‌تواند لذت بازی‌کردن را در شما افزایش دهد.

بهترین گوشی شیائومی از نظر تولید صدا

اگر بخواهیم بهترین گوشی شیائومی از نظر تولید صدا را معرفی کنیم، بهتر است که دوباره به سراغ گوشی K 50 گیمینگ برویم، این گوشی توانایی بسیار بالایی در تولید انواع صدا دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای فیلم دیدن باشد، این گوشی با تفکیک صدای عالی می‌تواند لذت فیلم دیدن و گوش‌دادن موسیقی را در شما افزایش دهد.

K 50 گیمینگ از چهار اسپیکر مجزا استفاده می‌کند و بلندترین حجم صدا را در میان گوشی‌های شیائومی تولید می‌کند، اما این افزایش صدا موجب بی کیفیتی آن نخواهد شد و شما می‌تواند صدا را به بالاترین حد خود برسانید بدون اینکه دچار افت کیفیت صدا شوید.

ارزشمندترین گوشی شیائومی در بازار

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم قیمت محصولات شیائومی کاملاً منصفانه است و شما می‌توانید یک محصول باکیفیت را با قیمتی مناسب نسبت به دیگر برندها خریداری کنید، این مناسب بودن قیمت موجب می‌شود که گوشی‌های میان‌رده شیائومی نسبت به دیگر کمپانی‌ها بیشتر به فروش برسد.

در بازار جهانی امروزه گوشی‌های مدل note شیائومی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند، دلیل آن هم این است که علاوه بر قیمت مناسب این محصولات کیفیت بالایی نیز دارند، گوشی‌های redmi note 11، redmi note 11S، redmi note 11 Pro 4G و redmi note 11 pro 5G از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین گوشی‌های شیائومی در بازار جهانی هستند.

به علت امکانات بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها می‌توان این مدل گوشی‌ها را ارزشمندترین گوشی‌های شیائومی برای خرید اعلام کرد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله قصد داشتیم شما را با بهترین گوشی‌های شیائومی آشنا کنیم، امروزه این برند معتبر و باکیفیت در بازار جهانی با گوشی‌های بسیاری در رقابت است و توانسته با ارائه موبایل‌های باکیفیت طرف‌داران بسیاری را به خود جذب کند، امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد و به شما در خرید گوشی از برند شیائومی کمک کرده باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد