اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روشی برای حذف میانبر‌ها از روی صفحه دسکتاپ

سه روش فوری برای حذف پوشه های میانبر از روی صفحه دسکتاپ وجود دارد.

به گزارش سایت طلا ، اگر برنامه های زیادی روی رایانه خود نصب کرده باشید، دسکتاپ شما پر از میانبر می شود. این نمادها در واقع هیچ داده ای از خود ندارند، اما به شما امکان می دهند به سرعت به برنامه ها یا پوشه های دیگر بروید. از آنجایی که این میانبرها ، فقط لینک‌ هستند، می‌توانید بدون حذف فایل‌های، آنها را از دسکتاپ خود حذف کنید.

سه راه برای خلاص شدن ار میانبرهای دسکتاپ وجود دارد و معمولاً می توانید به آسانی این میانبرها را تشخیص دهید؛ زیرا آنها یا دارای یک فلش کوچک در گوشه سمت چپ پایین هستند یا مخفف یک نام هستند.

ساده ترین راه برای حذف میانبر این است که روی آن کلیک راست کنید، گزینه Delete (PC) یا Move to Trash (Mac) را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید، و اگر از شما پرسید که آیا می خواهید میانبر را حذف کنید، مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید.



روش دوم: اگر یک کلید Delete اختصاصی روی صفحه کلید خود دارید که جدا از بک اسپیس است، می توانید یک بار روی میانبر کلیک کنید، سپس آن کلید Delete را بزنید.

آخرین روش شامل موارد زیر است: اگر نماد سطل بازیافت (کامپیوتر) یا سطل زباله (Mac) را روی دسکتاپ خود دارید، می‌توانید میانبر آن نماد را کلیک کرده و بکشید.

فقط به یاد داشته باشید که حذف این میانبرها با حذف برنامه یا پوشه ای که به آن پیوند می دهید یکسان نیست و برای انجام این کار باید مکان واقعی پوشه را پیدا کنید و آن را از آنجا حذف کنید یا با استفاده از ابزارهای ساخته شده برنامه را حذف کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد