اونس طلا2220.06
مظنه14,231,000
18 گرم3,285,200
ارزش سکه32,062,443
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

توصیه جالب صرافان به خریداران ارز/ زمان خرید دلار است؟

فعالان بازار ارز اعتقاد دارند بازار ارز در وضعیت آرامی است و پیش‌بینی می‌شور شرایط تغییر چندانی را شاهد نباشد. از این رو سرمایه‌گذاری بر دلار سایر ارزها به کسی توصیه نمی‌شود.

به گزارش سایت طلا، فعالان بازار ارز اعتقاد دارند بازار ارز در وضعیت آرامی است و پیش‌بینی می‌شور شرایط تغییر چندانی را شاهد نباشد. از این رو سرمایه‌گذاری بر دلار سایر ارزها به کسی توصیه نمی‌شود.

صرافان در خیابان فردوسی در پاسخ به سوال در خصوص وضعیت عرضه ارز می‌گویند طی روزهای اخیر ارز به میزان کافی به بازار عرضه شده است اما آنچه اهمیت دارد این است که بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد از ترس ردگیری و ثبت مشخصاتشان در هنگام خرید ارز نسبت به خرید قانونی اقدام نمی‎کنند و ترجیح می‌دهند دلار را از بازار غیر رسمی خریداری کنند.

یک فعال بازار در این خصوص گفت: بازار ارز با وضعیت نابسامانی روبروست. در حالی که خریداران ارز از صرافی‌های بانکی مورد رصد سازمان مالیاتی و ... قرار می‌گیرند و حتی یارانه آنها ممکن است در این پروسه قطع شود اما در بازار آزاد و روبروی مغازه ما به سادگی خرید و فروش ارز صورت می گیرد و هیچ کسی نیز مقابل آنها نمی‌ایستد. طبیعی است سرمایه‌گذاران خرد ترجیح بدهند از بازار آزاد خریداری کنند تا مورد رصد قرار نگیرند.

وی با تاکید بر این که خرید دلار در شرایط فعلی صرفه چندانی ندارد، گفت: بازار در وضعیت آرامی است و پیش‌بینی می‌کنیم شرایط تغییر چندانی را شاهد نباشد. از این رو سرمایه‌گذاری بر دلار سایر ارزها به کسی توصیه نمی‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد