اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این دخترها را هیچوقت ترک نکنید

اغلب اوقات، پسرها اعتراف نمیکنند که از ترک کردن برخی از دختران پشیمان هستند.

اغلب اوقات، پسرها اعتراف نمیکنند که از ترک کردن برخی از دختران پشیمان هستند. گاهی گفته می شود که پسرها دخترهای "بد" را دوست دارند اما وقتی با یک دختر "بد" روبرو می شوند، ارزش چیزی را که از دست داده اند، میدانند.

دختران پرانرژی و ماجراجو

دختری که اشتیاق به زندگی را در شما افزایش میدهد . برخی از دخترها عاشق بازی کردن هستند ، به مسافرت میروند و دوست دارند کارهای هیجان انگیزی را با شما تجربه کنند . این دختران انرژی و اشتیاق را با هیجانی که برای زندگی دارند ، به زندگی شما می آورند و زندگی شما را از یکنواختی در میاورند.

شاید بعد از مدتی به آن عادت کنید اما وقتی او را ترک میکنید تازه متوجه میشوید که چه چیزی را در زندگی از دست داده اید.

دختر با اعتماد به نفس

دختر با اعتماد به نفس

بسیاری از افراد بخاطرعدم اعتماد به نفس ، در روابطشان فقط بدنبال جلب توجه هستند و طرف مقابلشان را تحت فشار میگذارند. یک دختر با اعتماد به نفس به دنبال توجه نیست. او شما را اسیر نمیکند و شما را تحت فشار نمیگذارد که مدام با او تماس بگیرید و لحظه به لحظه کارهای شما را پیگیری نمیکند، چون او سرگرمی های خودش را دارد. او شما را تحقیر نمیکند تا خودش را بزرگ کند. همه پسرها از ترک کردن دختران با اعتماد به نفس پشیمان میشوند.

دختر وفادار

برخی از دختران وقتی شکست می خورید، از شما حمایت می کنند و در مقابل خانواده و دوستانشان از شما دفاع می کنند و همیشه به شما وفادار هستند. پسرها وقتی متوجه می شوند که یک دختر وفادار را رها کرده اند که دیگر کسی را ندارند که بتوانند به او اعتماد کنند، با آنها صادق باشد وبه آنها احترام بگذارد .

در دنیایی که پر از خیانت است، یک دختر وفادار گنجی است که باید آن را نگه داشت.

دختر مشوق

تشویق کردن افراد برای تقویت خلاقیت و هنر آنها کار بسیار زیبایی است . دختری که شما را تشویق میکند تا خلاقیتهایتان را کشف کنید و به شما فرصت میدهد تا ایدههای جدید را امتحان کنید، یک گوهر کمیاب است.

دختری که او را همان طور که هست می پذیرد

دختری که باعث پیشترفت شما میشود

دوست داشتن کسی که از پیشترفت شما جلوگیری میکند، بسیار اشتباه است. تعداد کمی از دختران، شما را به چالش می کشند تا پیشترفت کنید. او آنقدر به خودش و شما اعتماد و ایمان دارد که میداند شما لیاقت پیشترفت کردن را دارید. چنین دختری نمی ترسد که وقتی پیشترفت کنید او را ترک کنید. او میداند بدون شما هم میتواند در زندگیش موفق بشود.

هوش هیجانی بالا

یک دختر با هوش هیجانی بالا می تواند ذهن شما را بخواند و میداند که در موقعیت های حساس چگونه رفتار کند. او به جای تشدید یک موقعیت استرس زا، احساسات شما را درک می کند و مشکل را با آرامش حل میکند. به شما زمان میدهد تا تنها باشید و فکر کنید. پسرها همیشه از ترک کردن دخترانی که دارای هوش هیجانی و عاطفی بالایی دارند، پشیمان میشوند.

دختری که او را همان طور که هست می پذیرد

او با شما احساس راحتی میکند و شما را همان طور که هستید میپذیرد. او شما را تشویق میکند که بهتر باشید، اما سعی نمیکند کاری بکند که شما را کاملا تغییر دهد.

دختری که از اینکه خودش باشد، نمی ترسد

دختری که از اینکه خودش باشد، نمی ترسد

دختری که شما را همان طور که هستید، می پذیرد از اینکه خودش باشد نمی ترسد. او می داند که هیچ کس کامل نیست . دختری که خودش را دوست دارد، نقاط ضعفش را می پذیرد و روی نقاط قوتش تمرکز میکند. کسی که خودش و شما را تحقیر میکند و به دنبال تأیید دیگران است، خستهکننده است.

دختری که می داند از رابطه چه می خواهد

رابطه باید متقابل باشد. هر دوی شما باید بدانید که از یک رابطه چه میخواهید. همراهی، احترام و دوستی؛ عشق و غیره.

دختری که میداند از یک رابطه چه میخواهد، در رفتار و برخوردهایش نشان میدهد که چه میخواهد . اما دختری که نمیداند چه میخواهد دمدمی مزاج است و یک رابطه را سمی میکند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد