اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آنچه ابتدا در تصویر می بینید، بدترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد

این تست بدترین ویژگی های شخصیتی اجتماعی شما را آشکار میکند.

تست زیر می تواند ویژگی های بسیاری را آشکار کنند که حتی خودتان هم درمورد آن، چیزی نمی دانید. روانشناسان ازاین تست ها برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد بیماران خود استفاده می کنند. این تست بدترین ویژگی های شخصیتی اجتماعی شما را آشکار میکند.

چهره یک مرد:

هنگامی که با مردم عاقلانه صحبت می کنید و حقایق زندگی رابه آنها می گویید، مردم فکر میکنند که شما به آنها و نحوه تفکرآنها احترام نمی گذارید. آنها فکر می کنند شما روش زندگی آنها را قبول ندارید ومیخواهید رفتارشان را درست کنید. شما از جملاتی استفاده می کنید که دیگران آن را متوجه نمیشوند. به عبارتی جملات شما پیچیده است که نتیجه افکارعمیق شما به زندگی است. باید یاد بگیرید که هرکسی حق دارد دیدگاه خود را داشته باشد. به دیگران هم اجازه ابراز عقیده بدهید.

زنی که در مقابل دو مرد ایستاده است:

اگر زن را در جلو با دو مرد در نزدیکی خود دیدید، بدترین ویژگیتان این است که همه اسرارو زندگی شخصیتان را با دیگران در میان میگذارید . شما مثل یک کتاب باز هستید، اما نباید همه ی اطلاعات و رازهای زندگیتان را بیش از حد با غریبه ها در میان بگذارید. شاید آنها حوصله شنیدن حرف هایتان را نداشته باشند و نخواهند در مورد زندگی شما چیزی بدانند . گاهی اوقات پرحرفی شما را تحمل میکنند. شاید یکی از دلایل شکست شما در روابطتان این است که مرموز نیستید.

دو مرد سفیدپوش که نشسته اند:

اگر دو مرد را می بینند که زیر پای زن دراز کشیده اند، بدترین ویژگی شما عدم توانایی در صحبت کردن است. شما فرض می کنید که همه با شما موافق هستند اما همیشه درست نیست. روی حرف هایتان پافشاری نکنید و اجازه بدهید دیگران هم نظراتشان را بیان کنند . نباید انتظار داشته باشید که هرچیزی میگویید دیگران بدون قید و شرط آن را بپذیرند. این ویژگی دلیل اصلی شکست شما در روابطتان است.

افراد کنار قطار

شما بسیار پر سر و صدا هستید که برای دیگران آزاردهنده است. شما کنجکاو هستید و دوست دارید بدانید چه اتفاقاتی در زندگی دیگران می افتد. زندگی شخصی دیگران برایتان بسیار مهم است. در مورد آنها صحبت میکنید، قضاوت میکنید و نظر میدهید و در زندگی دیگران خصوصا اطرافیانتان دخالت میکنید. این ویژگی شما برای دیگران بسیار آزاردهنده است .شما فقط زمانی یک رابطه موفق دارید که با شخصی شبیه به خودتان آشنا شوید.

قطار:

شما به آداب مکالمه آشنا نیستید. شنونده خوبی نیستید و هنگام صحبت کردن، حرف مردم را قطع می کنید. فقط نظر خودتان برایتان مهم است و فکر میکنید در مورد همه چیز اطلاعات دارید. گاهی اطرافیانتان میخواهند با شما صحبت کنند، اما شما گوش نمیدهید که آنها را درک کنید فقط گوش میدهید تا آنها را نصیحت یا سرزنش کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد