اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

5 نشانه اینکه یک دختر از شما سؤ استفاده می کند

اکثر مردان، به جای اینکه خواسته‌های زیاد یک دختر را به‌عنوان یک پرچم قرمز ببینند، حتی با اینکه نشانه ها را می بینند بازهم به تله می افتند. زنی که فقط می خواهد از شما سؤاستفاده کند به احساس شما اهمیتی نمی دهد.

اکثر مردان فکر می کنند که هیچ زنی از آنها سؤاستفاده نمی کند. وقتی برای شخص دیگری اتفاق می‌افتد، متوجه میشوند که ممکن است این اتفاق برای آنها هم بیافتد. اما اگر از لحاظ احساسی به او وابسته شده باشید چه؟

اکثر مردان، به جای اینکه خواسته‌های زیاد یک دختر را به‌عنوان یک پرچم قرمز ببینند، حتی با اینکه نشانه ها را می بینند بازهم به تله می افتند. زنی که فقط می خواهد از شما سؤاستفاده کند به احساس شما اهمیتی نمی دهد.

او برای راحتی خودش تلاش می کند

با او به خرید میروید و او آنقدرخرید میکند تا حسابتان خالی شود . او تا زمانی که کارت شما دوباره پر از پول نشود با شما ارتباط برقرار نمی‌کند و از شما سؤاستفاده می‌کند. او تنها زمانی که به نفع او باشید در دسترس شما است .

دقت کنید که چرا یک دختر با شما تماس می گیرد و چگونه با شما صحبت می کند. اگر او فقط با شما تماس می گیرد تا چیزی را از شما درخواست کند، این یک پرچم قرمز بزرگ است. اما اگر او با شما تماس میگیرد و بیشتر با شما صحبت کند و گاهی از شما درخواست کمک میکند، نگران نباشید.

گاهی به درخواست او نه بگویید و ببینید چه واکنشی نشان می دهد. اگر او ناراحت شود، یعنی شما را برای پولتان میخواهد.

او اهمیتی نمی‌دهد که شما پول دارید یا نه

اگر زنی فقط از شما سؤاستفاده می‌کند، هر بار که با او بیرون می‌روید، گران‌ترین کالا را میخرد و شما تنها کسی هستید که همیشه هزینه ها را پرداخت میکند و او اهمیت نمی دهد که چگونه پول در میاورید او قصد سؤاستفاده از شما را دارد.

او از شما تشکر نمیکند و این را وظیفه شما میداند. اگر می خواهید بدانید که آیا یک خانم واقعاً به شما اهمیت می دهد، به او بگویید که این هزینه ها باید متقابل باشد. سعی کنید گاهی اوقات او را در موقعیتی قرار دهید که برای چیزی پول پرداخت کند و ببینید واکنش او چیست. وقتی دختری از شما خوشش می‌آید، دوست ندارد برای او بیش از حد پول خرج کنید. او سعی میکند هزینه‌های شما را کاهش ‌دهد.

او نمیخواهد با شما وارد رابطه جدی شود

دو نفر قبل از اینکه عاشق یکدیگر بشوند، اول باید با هم دوست شوند. وقتی از او بخواهید که وارد یک رابطه جدی شوید اما او فقط اصرار داشته باشد که باهم دوست بمانید شما مجبور میشوید برای جلب توجه او بیشتر هزینه کنید.

صحبت های سطحی

اگر از او می‌پرسید که فکر می‌کنید رابطه‌تان به کجا می‌رود، یا چه احساسی نسبت به شما دارد، احتمالاً می‌گوید «نمی‌دانم»، « ببینیم تا کجا پیش می‌رود» یا «شاید زمان نشان دهد.»

او در مورد خانواده، دوستان، روابط گذشته، احساساتش با شما صحبت نمیکند. او همیشه درمورد مسائل سطحی با شما صحبت میکند. دختری که به شما اهمیت می دهد، می خواهد درباره شما بیشتر بداند. او می خواهد بداند چه چیزی باعث می شود شما ناراحت شوید و چطور خوشحال میشوید.

یک رابطه باید دو طرفه باشد و اگر احساس می‌کنید یک طرفه است، یعنی این رابطه ناسالم است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد