اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نشانه های مخفی اینکه کسی شما را واقعی دوست دارد

بعضی از افراد شجاعت اینکه به شما بگویند که دوستتان دارند، را ندارند.

بعضی از افراد شجاعت اینکه به شما بگویند که دوستتان دارند، را ندارند. اما بعضی از نشانه های مخفی دوست داشتن را از خودشان نشان میدهند . ما در سایت طلا، این نشانه ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

رسانه های اجتماعی

او اولین کسی است که پست های شما را لایک می کند وبه استوری های شما واکنش نشان می دهد. او عکسهایی را که سالها قبل پست کردهاید، لایک کرده و درباره آنها نظر داده است. ما گاهی چندین سال یک نفر را در زندگی مان نادیده میگیریم اما وقتی به او توجه میکنیم میبینیم که او را نادیده گرفته ایم.

در مورد همه چیز نظر شما را می پرسد

نظرخواهی ، نشانه احترام است. این نشان می دهد که او به نظرات شما اهمیت می دهد و برای شما ارزش قائل است. او به شما علاقه مند هستند و میخواهد درمورد شما بیشتر اطلاعات جمع کند. او میخواهد با ارزش ها، باورها و افکار شما آشنا شود.

سعی می کند شما را بخنداند

مطالعات نشان دادهاند که افراد شوخ طبع، جذابتر هستند . شوخ طبعی اعتماد به نفس افراد را نشان میدهد. جوک گفتن یکی از راه های تقویت ارتباط با افراد است و در ایجاد یک رابطه پایدار بسیار مهم است. او با شوخ طبعی، می خواهد توجه شما را جلب کند .

او متوجه تغییرات در ظاهر شما می شود

او همیشه متوجه تغییرات کوچک شما میشوند، زیرا به شما توجه میکند. مدل موهای شما ، یک لباس جدید و تغییرات ظاهرتان را به سرعت متوجه میشود.او اولین کسی است که در مورد شما نظر می دهد و از شما تعریف می کند.

تغییرصدا و لحن

ما در کنار کسی که عاشقش هستیم، لحن صدای خودمان را تغییر می دهیم. تحقیقات نشان داده ، ما وقتی فکر میکنیم فردی جذاب است، به طور غریزی با صدای پایینتری صحبت میکنیم.

همیشه به شما پیام می دهد

او به شما پیام میزند و یا تماس میگیرد تا حال شما را بپرسد. اگر او همیشه از شما میپرسد که روزتان را چگونه گذرانده اید، پیام های خنده دار برای شما ارسال می کند یا به بهانه های مختلف با شما تماس میگیرد . او از شما سیر نمی شود. مهم نیست در مورد چه چیزی صحبت می کنید، او فقط می خواهد با شما صحبت کند.

شما را با افراد مهم زندگی خودش آشنا می کنند

او شما را با خانواده و دوستانش آشنا میکند. خانواده ما، حریم خصوصی ماست و ما تمایلی به معرفی افراد معمولی به خانواده و دوستانمان نداریم. این نشان می دهد که او قصد دارد از نظر عاطفی به شما نزدیک تر شود. به همین دلیل است که آشنا کردن شما با اطرافیانش یعنی او شما را دوست دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد