اونس طلا2197.8
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

این 6 ویژگی را در انتخاب همسر، فراموش نکنید

بسیاری از مردم بدنبال همسر جذاب، قدبلند، لاغر، باهوش و حتی ثروتمند هستند.

بسیاری از مردم بدنبال همسر جذاب، قدبلند، لاغر، باهوش و حتی ثروتمند هستند. اما ویژگی‌های مهم تری هم وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم تا از یک رابطه سالم و طولانی مدت لذت ببریم. اگر میخواهید یک رابطه طولانی مدت داشته باشید تا پایان مطلب با ماهمراه باشید.

۱.دلبستگی و پیوند عاطفی

هلن فیشر، یک انسان‌شناس مشهور ، سه مرحله عشق را به‌عنوان شهوت، جاذبه و دلبستگی توصیف می‌کند. دلبستگی بالاترین و عمیق ترین سطح عشق است. دلبستگی با احساس آرامش، امنیت، آسایش اجتماعی و پیوند عاطفی همراه است. شهوت و جذابیت احساساتی زودگذر هستند. وقتی با کسی پیوند عاطفی برقرار می کنید، احساساتتان با هم هماهنگ است و یکدیگر را درک میکنید.

۲. آینده اش را با شما می بیند

تشخیص افرادی که هیچ دلبستگی عمیق وعاشقانه ای با شما ندارند آسان است.در اینجا چند نشانه وجود دارد:

( او شما را به دوستان و خانواده خودش معرفی نمی کنند)

کسی که شما را واقعا دوست دارد ، شما را به خانواده خودش معرفی میکند تا به آنها بگوید که شما چقدر عالی هستید. کسی که شما را برای رابطه طولانی مدت نمیخواهد، شما را پنهان می کند.

( شما در اولویت نیستید)

اگر فقط شب ها با شما تماس می‌گیرد و یا به دلیل مشغله زیاد برای شما وقت نمی‌گذارد یعنی شما را در فهرست اولویت‌هایش قرار نداده است. همه ما برای دیدن کسانی که دوستشان داریم ، وقت میگذاریم.

۳.همیشه در کنار شماست

مهم نیست که او چقدر شما را دوست دارد، بدون حضور فیزیکی، نمی توان یک رابطه سالم داشت. در عصری که همه درگیر کار و فعالیت‌های مختلف هستند، به سختی می‌توان کسی را پیدا کرد که حاضر باشد همه کارهایش را کنار بگذارد و به شما توجه کند و در کنار شما باشد.

۴. میخواهد در کنار شما پیشرفت کند

کسی که شما را دوست دارد همیشه تلاش می کند تا بهترین باشد. تغییردررفتار و عادات سخت است اما او این کار را انجام میدهد، زیرا شما را دوست دارد و میخواهد در کنار شما بماند. اگر با کسی هستید که هرکاری دلش بخواهد انجام میدهد یا خودخواه است، یعنی رابطه اش را دوست ندارد و شما برایش اهمیتی ندارید.

۵. به حرفتان گوش می دهد

گوش دادن یکی از مهمترین ویژگی هایی است که بلوغ عاطفی افراد را نشان میدهد. زیرا با این ویژگی میتوان همه اختلافات را حل کرد.

اگر او نمی تواند به حرف های شما گوش دهد، پس نمی توانید با او سوء تفاهم ها را برطرف کنید و به مرور زمان، کینه و دلخوری رابطه شما را به پایان میرساند. وقتی کسی را پیدا می‌کنید که به صحبت هایتان گوش می‌دهد، با او بمانید. این شخص میتواند شما و احساساتتان را به خوبی درک کند.

۶.به شما احترام می گذارد

احترام یکی از اساسی‌ترین پایه‌های یک رابطه عاشقانه است. کسی که به شما احترام می گذارد، هرگز به شما دروغ نمی گوید. او با شما مهربان است، وقتی ناراحت هستند شما را خوشحال میکند، برای احساسات شما ارزش قائل است و به شما خیانت نمیکند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد