اونس طلا2394.45
مظنه16,226,000
18 گرم3,745,700
ارزش سکه36,557,178
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)44,000,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

اشتباهات بزرگی که مردان در روابطشان با زن ها انجام میدهند

مشکل مردهای خوب این است که نمی‌دانند چگونه با زنان برخورد کنند که آنها را دوست داشته باشند.

مشکل مردهای خوب این است که نمیدانند چگونه با زنان برخورد کنند که آنها را دوست داشته باشند. ما در سایت طلا، شش اشتباه رایج آنها را ذکر می کنیم.

نیاز به تایید شدن

شما تلاش می کنید تا دختری را که دوست دارید تحت تأثیر قرار دهید. شما هر کاری که لازم است انجام میدهید تا تایید شوید ، زیرا می ترسید که او شما را برای خود واقعیتان دوست نداشته باشد. شما از او تعریف میکنید، حتی زمانی که لیاقتش را ندارد، دوستانتان را حذف میکنید، علاقه ها و نارضایتی های خودتان را سرکوب میکنید تا او را راضی نگه دارید.

شما فکر میکنید با این کارها او را تحت تأثیر قرار میدهید، اما این رفتارهاعدم اعتماد به نفس و عزت نفس پایین شما را نشان میدهد و برای او کسل کننده میشوید.

 بزرگترین اشتباهاتی که مردان در رابطه عاطفی

بیش از حد تحت تأثیر زیبایی قرار می گیرید

مردان به گونه ای خلق شده اند که از آنچه می بینند تحت تأثیر قرار میگیرند. طبیعی است که تحت تأثیر زیبایی یک زن قرار بگیرید. اما نباید تا حدی تحت تأثیر قرار بگیرید که با دختر طوری رفتار کنید که انگار بی نقص ترین دختر روی زمین است.

این خیال پردازی ها شما را به او نیازمند و وابسته می کند و وابستگی باعث طرد شدن شما میشود.

برای جلوگیری از این اتفاق، باید یک چیز را درک کنید: مهم نیست که یک دختر چقدر زیبا باشد، چه یک مدل معروف اینستاگرام باشد و چه یک سلبریتی خوش اندام، او کامل نیست.

حد و مرزی برای خودتان ندارید

شما نمیدانید، چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی قابل قبول نیست و بخاطر او با همه چیز موافقت میکنید. اگر او به شما بی احترامی می کند ، احساسات و سرگرمی های شما را مسخره میکند، به دوستان یا خانواده تان توهین میکند و شما به این رفتارها اهمیت نمیدهید، او بخاطر اینکه حد و مرزی ندارید از شما خسته میشود.

از اینکه او را از دست بدهید نترسید و از هر رفتاری که ناراحتتان میکند انتقاد کنید و به او اجازه ندهید به شخصیت شما توهین کند. هیچ زنی دوست ندارد با مردی باشد که حد و مرزی ندارد و برای خودش ارزش قائل نیست.

 اشتباهات بزرگی که مردان در زندگی با همسرشان مرتکب می شوند

سانسور

سانسور کردن به معنای فیلتر کردن، سرکوب کردن یا حذف کلمات یا جملاتی است که در ذهنتان میگذرد. اکثر پسرها هنگام صحبت با دختران، افکارشان را سانسور میکنند. آنها جرات نمیکنند آنچه را که واقعاً در ذهنشان است بیان کنند، زیرا میترسند که دختران آنها را قضاوت کنند.

دخترها پسری که مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشد را دوست دارند. شوخ طبعی خوب است اما نظرات و عقاید خودتان را هم مطرح کنید.

ترس از طرد شدن

این ترس ناشی از عدم اعتماد به نفس است. او میداند که او را میخواهید، اما باور ندارد که شما فرد مناسبی برایش هستید. اعتماد به نفس داشتن یکی از ویژگی های مهم جذابیت یک مرد است. بنابراین شما را ترک میکند زیرا احساس میکند شما شخصی نیستید که بتواند رویش حساب کند و از اینکه شما را به دیگران معرفی کند، خجالت میکشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد