اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

6 رفتاری که زنان انجام میدهند و مردان دوست ندارند

برخی از زنان به اشتباه فکر میکنند بعضی رفتارها جذابیت آنها را افزایش میدهد.

برخی از زنان به اشتباه فکر میکنند بعضی رفتارها جذابیت آنها را افزایش میدهد. زنان از دید خودشان افکار مردان را حدس میزنند در صورتیکه اشتباه است. ما در سایت طلا، برخی از این رفتارها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

داشتن ظاهری عالی

ظاهر مهم است و بر جذابیت شما تاثیر میگذارد. اما نیازی نیست تغییر چهره بدهید و خودتان را گریم کنید. عیوب ظاهری شما مهم نیست، نحوه برخورد با آنها است که مهم است. اگر از آنها خجالت بکشید، زشت می شوید. اما وقتی آن را می پذیرید، دوست داشتنی تر می شوید.

وابستگی عاطفی در مردان

تلاش برای بدست آوردن

بارها شنیده ایم که مردها تعقیب و گریز را دوست دارند . اما مردان موفقی که هدف دارند و برای رسیدن به اهدافشان در زندگی برنامه ریزی کرده اند ، زمانی برای دنبال کردن شما، ندارند. زنان به اشتباه فکر می کنند که اگر مردی آنها را دوست داشته باشد، منتظرآنها میماند و آنها را دنبال میکند.

اینکار در ذهن مردان به این معناست که شما عزت نفس ندارید و نمیدانید که چه میخواهید. یک مرد خوب و سالم به شما ابراز علاقه میکند. اما اگر ببیند که علاقه ای به او ندارید، وقتش را تلف نمی کند تا شما را عاشق خودش کند.

نیاز به کمک

مردها دوست دارند احساس کنند که شما به آنها نیاز دارید، و بد نیست که گاهی از آنها کمک بگیرید. اما کمک خواستن به دفعات زیاد باعث میشود آنها از شما خسته شوند. اگر مردی مجبور باشد همیشه شما را از بدهی، دعوا و مشکلات شخصیتان نجات دهد، به زودی شما را ترک خواهد کرد. اینکه همیشه از آنها کمک بخواهید، هیچ جذابیتی برای آنها ندارد.

دلیل تغییر رفتار ناگهانی زنان

تظاهر به نادانی

همه ما زنانی را دیدهایم که با مردان صحبت میکنند اما زیرکانه رفتار نمیکنند و مانند یک دختر مدرسهای عاشق میشوند. تظاهر به نادانی، ممکن است یک مرد را جذب کند، اما او، مرد اشتباهی برای زندگی شما است. مردانی که به خودشان مطمئن هستند و از لحاظ شخصیتی سالم هستند ، از زنان باهوش نمی ترسند. این مردان از زنان نادان فرار میکنند، زیرا فکر میکنند آنها هم سطح خودشان نیستند.

مردان زیادی به شما علاقه دارند

برخی از خانمها به گونه ای رفتارمیکنند که انگار مردان زیادی به آنها علاقه دارند وفکر میکنند با این رفتار مردان بیشتری را به خودشان جذب میکنند. رقابت جذابیت را بیشتر میکند، اما اگر در آن زیاده روی کنید، نتیجه عکس میدهد. برخی از مردان روحیه حساسی دارند واین رفتارها آنها را از شما دور میکند.

تظاهر به دوست داشتن چیزهایی که او دوست دارد

علاقه داشتن به چیزهایی که یک مرد دوست دارد، ضرری ندارد، اما اگر درباره آنچه که دوست دارید دروغ می گویید، جذاب نیستید. تظاهر به تفاهم داشتن، نشان می دهد که شما از خودتان ناراضی هستید. کپی کردن از شخصیت دیگران شما را به نسخه ای جعلی از خودتان تبدیل می کند. این رفتاری است که به اشتباه فکر میکنید مردان را جذب میکند اما اینطور نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد