اونس طلا2394.45
مظنه16,046,000
18 گرم3,704,200
ارزش سکه36,151,638
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,400,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

اولین چیزی که می بینید نشان می دهد که آیا مشاور خوبی هستید یا خیر

این تست ها نوعی بازی فکری هستند که روانپزشکان و روانشناسان ، برای ورود به ذهن مراجعان خود از آن استفاده می کنند.

تست روانشناسی: آنچه که در تصویر می بینید، نشان دهد که آیا در مشاوره دادن خوب هستید یا خیر. این تست ها نوعی بازی فکری هستند که روانپزشکان و روانشناسان ، برای ورود به ذهن مراجعان خود از آن استفاده می کنند.

مردی در حال نواختن ساکسیفون:

اگر مردی را می بینید که ساکسیفون می نوازد، نیمکره چپ مغزتان فعال تر است. شما همه اتفاقات را تجزیه و تحلیل میکنید و قبل از انجام هرکاری آن را به دقت می سنجید. شما ذهن متفکری دارید، به همین دلیل می توانید به مردم راهکار منطقی بدهید. شما همه چشم اندازها را تجزیه و تحلیل می کنید و سپس نظرتان را بیان می کنید. افرادی که برای مشاوره به شما مراجعه می کنند، بیشتر در زمینه شغلی یا سرمایه گذاری از شما کمک میخواهند . اعداد و ارقام را براحتی محاسبه میکنید ، بنابراین دوستانتان برای سرمایه گذاری از شما مشاوره میگیرند.

شما یک مشاور عالی در زمینه های مالی و اقتصادی هستید.

صورت یک زن:

اگر ابتدا چهره زنی را دیدید که به شما نگاه میکند ، نیمکره راست مغزتان فعال تر است . شما بسیار خلاق هستید و هوش هیجانی بالایی دارید.

شما فردی بسیار شهودی هستید و بر اساس احساسات درونی خود توصیه های خوبی به دیگران می کنید که میتوانند آینده را پیش بینی کنند. ذهن خلاق شما می تواند به شما کمک کند فراتر از صحبت های مردم را ببینید و همچنین بدانید چه چیزی در آینده در انتظارشما است. شما همیشه آماده کمک به دیگران هستید، به همین دلیل است که مردم همیشه پیش شما می آیند.

شما می دانید چه نوع توصیه ای باید به آنها بکنید تا بهترین نتیجه را بگیرند. افراد می توانند از هردو نیمکره مغزشان استفاده کنند. شخصیت شما با توجه به اتفاقاتی که درمسیرزندگیتان می افتد ، رشد میکند. شما میتوانید به مردم توصیه های بزرگی کنید، زیرا براحتی خودتان را در جایگاه طرف مقابل میگذارید و از دیدگاه او به زندگی اش نگاه میکنید. شما تجربیات بیشتری نسبت به اطرافیانتان دارید.

با توجه به اینکه میتوانید ذهن دیگران را بخوانید، دروغ های آنان را در صحبت هایشان متوجه میشوید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد