اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تولد پاساژی جدید در بازار طلای تهران

سایت طلا: پس از تأسیس پاساژهای جدید در بازار طلای تهران طی چند سال اخیر، پاساژ تازه تأسیس «طلا و جواهر خادم» آماده بهره برداری و فروش به فعالان این صنف شده است، که در نوع خود یک فرصت خوب برای بهره برداری و سرمایه گذاری محسوب می شود.


طی سالهای اخیر پاساژهای نو و تازه ای در بازار تهران ایجاد شده که هرکدام کمتر از یکسال پس از ساخت با استقبال فعالان بازار و حضور پررنگ مشتریان مواجه شدند، بطوریکه گویا این مراکز خرید سالیان سال قدمت داشته و به قول اهالی کسب و کار سالها خاک خورده است.

پتانسیل بالای بازار تهران و پاساژهای طلا و جواهر آن، ظرفیت بالای این صنف را جهت سرمایه گذاری و ساخت مجتمع های جدید طلا و جواهر نمایان ساخته است.

امروز اگر نیم نگاهی به پاساژهای تازه تأسیس طلای تهران بیاندازیم، به وضوح ازدحام و رونق کسب و کار را در آن می بینیم، به گونه ای که این مراکز نوساز چیزی به عنوان مشتری از پاساژهای قدیمی بازار طلا کم ندارد.

«پاساژ طلا و جواهر خادم» در فاصله ای نزدیک به بازار تهران یکی از مجتمع های جدیدالاحداث طلا و جواهر می باشد که موقعیت مناسب و استثنایی برای سرمایه گذاران ایجاد نموده است.

این مجتمع دارای 122 واحد تجاری در 5 طبقه در خیابان ناصرخسرو کوچه خادم و درمسافت یک دقیقه ای به بازار تهران واقع شده است.

معماری و طراحی منحصربه فرد در کنار امکانات مناسب و امنیت بالای آن پاساژ طلا و جواهر خادم را برای بهره برداری متمایز نموده است.

بنا به اظهارات مسئولان این مجتمع مدیریت پاساژ خادم در نظر دارد نظارت مستمر و فراگیر را بر کسبه این پاساژ داشته باشند و با تیم حرفه ای و با پی گیری های مداوم، کسبه معتبر صنف طلا و جواهر در این محل مسقر گردند و از انتقال واحدها به کسبه غیر مرتبط با صنف طلا و جواهر ممانعت بعمل آید.

بدین ترتیب به نظر می رسد در این مجتمع بنکداران و توزیع کنندگان طلا و جواهر بیشترین استقبال را برای خرید این واحدها داشته باشند.

این مجتمع در محلی قرار گرفته که از قدیم الایام صنف طلا و جواهر در آن فعالیت داشته است، و برای فروش آن تسهیلات مناسبی تدارک دیده شده است.
طبق اعلام مدیریت این پاساژ 50 درصد این واحدها نقد دریافت شده و واحدها تحویل می گردد و50 درصد مابقی آن یکساله بدون سود، و یا دوساله باسود دریافت می شود.

واحدهای این مجتمع از 5 تا 17 متر مربع متغیر می باشد، و با توجه به اینکه قیمت برخی واحدها در بازار تهران به یک میلیارد تومان هم می رسد، در این مجتمع بهای این واحدها برای هر متر مربع، بین 70 میلیون تا 130 میلیون تومان تخمین زده می شود.

از امکانات این مجتمع می توان به سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، بیش از 10خط تلفن برای هر واحد، کنتور برق مجزا جهت هر واحد، سیستم UPS و ژنراتور گازسوز برای برق اضطراری، تعبیه آبسردکن برای هر طبقه، آسانسور، دو نمازخانه مجزا و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

این مجتمع در زمینه امنیتی دارای ضریب بالایی بوده و با 1000 دوربین مداربسته صورت شبانه روزی کنترل می شود. دیوارهای بتنی و شیشه های امنیتی، و وجود گاوصندوقهای استاندارد در هر واحد در کنار نگهبانی، امنیت این پاساژ را تأمین کرده و در حد قابل ملاحظه ای بالابرده است.

مدیریت این مجتمع معتقداست با توجه به نوساز بودن این پاساژ، و با تعاملاتی که در سالهای اول با اداره مالیات صورت می گیرد، مالیاتهای این واحدها نسبت به برخی پاساژها مانند حکیم هاشمی پایین تر و کمتر بسته شود.

به هرحال با توجه به موقعیت و جانمایی این مجتمع، و ارزیابی شرایط و تسهیلات فروش آن از نظر قیمتی با مقایسه بازار طلای تهران، و مهمتر از همه مدیریت مستمر و پی گیر آن، به نظر می رسد «پاساژ طلا و جواهر خادم» موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری جهت کسب و کار در طولانی مدت و بهره برداری با توجه به رشد این مجموعه در سالهای آتی باشد.
تلفن دفتر فروش:
33905609 - 021
3035530 - 0930


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد