اونس طلا2390.14
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

به بهانه روز خبرنگار؛

سایت طلا: باز هفدهم مردادماه و یک روز با خبرنگار، یک روز با خبر و تلاش و استرس و تکاپو. روزی برای خبرآوران، و روزی برای رسانه و اصحاب آن.

هفدهم مردادماه که از راه می رسد، همه از خبر می گویند و کار خبرنگار، گویی خبرنگار خود سوژه خبری می شود، و هر رسانه ای سعی در تجلیل از این قشر پرکار. تجلیلی برای همه سختی ها، استرس ها، تهدیدها، و همه آسیب ها.

هفدهم مردادماه که از راه می رسد، حال و هوایی دیگر دارد. حال و هوایی از جنس فداکاری و ایثار. 17 مردادماه سال77 بود که معنی پیدا کرد، روزی که بقایای نسل ابوجهل، "محمود صارمی" خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف را به قتل رساند، تا باز یادآور این مطلب باشد که هنوز «جهل» قوه برتر فکری عده زیادی است.
جماعتی که هنوز بعد از گذشت 15 سال از وقوع این جنایت هنوز جاهلانه جنایت می کنند.

آری روز خبرنگار روز تکریم ارزشهاست، روز مقابله با جهل و نادانیست، روز پژواک صدای «حقیقت» است.

هفدهم مردادامسال رنگ و بویی دیگر دارد، قرارگرفتن در آستانه عید سعید فطر بر ارزش این روز در امسال افزوده، و اصحاب رسانه این تقارن را به فال نیک گرفته تا در عرصه خبر و اطلاع رسانی و در نوشتار خبر از صاحب «قلم» کمک گرفته و در همه حال او را در نظر و یاد داشته باشند.

هفدهم مردادماه هر سال که از راه می رسد، اصحاب رسانه نیم نگاهی به عملکرد یکساله خود می اندازند، و مسیر سپری شده ی خود را در کفه ترازو می سنجند.
سایت طلا نیز به بضع خود در این مدت روزهای پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشت.
نوسانات بازار ارز و افت و خیزهای اونس جهانی فعالیت سایت طلا را مضاعف کرد تا عطش فعالین بازار را برای دریافت اطلاعات برطرف سازد.
یک سال گذشته سالی پراتفاق برای سایت طلا بود. سالی که خوشی ها و نگرانی هایی را در حوزه خبر نیز برای آن به دنبال داشت.
استقبال خوب کاربران گرامی از سایت خود و کسب رتبه پانزدهم در میان سایتهای ایرانی در این یکسال رخ داد.
در گرماگرم نوسانات بازار وبه اوج رسیدن التهاب بازار ارز سایت طلا به همراه 80 سایت دیگر فیلتر و از صفحه نمایش خارج شد، ولی این سایت دوباره برگشت و با همتی بالاتر ادامه کار داد.

در این مدت سایت طلا کماکان کوشید تا "صحت"، "سرعت" و "دقت" را سرلوحه کاری خود قرار داده تا در ارائه خدمات از رقبای خود پیشی بگیرد، که در این میان این سایت به عنوان منبع خبری برای دیگر رسانه ها نیز مبدل گردید.

جا دارد دراین روز و درآستانه تولد چهار سالگی این سایت، از همه کاربران و مخاطبان محترم سایت طلا که پشتیبان اصلی ما در تمام مقاطع محسوب می شوند، و در این مدت با راهنمایی ها و پیشنهادات زمینه رشد سایت طلا را فراهم نمودند کمال تشکر را داشته باشیم.

لازم است از مدیریت محترم شرکت زیبای طلای زرین جناب آقای مهندس فاضل معیری که با رهنمودهای مدبرانه خود ما را در تهیه بهتر اخبار و گزارشها یاری نمودند، و از مدیریت محترم سایت طلا جناب آقای علی معیری که با حوصله و سعه صدر مشکلات این بخش را رفع و حمایتهای لازم را مبذول نمودند بالاترین تشکر و قدردانی ها را بعمل آوریم.

از همه خبرنگاران سایت، تیم پشتیبانی، تیم فنی و بروزرسانی قیمتها که با تلاش شبانه روزی موجبات بهترین خدمات رابه کاربران گرامی فراهم نموده اند، و همچنین از همه ی مسئولین صنفی، دولتی و نهادهای مرتبط که با صبر و شکیبایی وقت خود را برای انجام مصاحبه، گزارشها و همایشها در اختیار این سایت قرار داده اند، مراتب سپاسگذاری و تشکر را به عمل می آوریم.

امید است با عنایت خداوند متعال و حمایتهای شما کاربران و سروران گرامی، سایت طلا بیش از پیش در ارائه اخبار و اطلاعات، پیش قدم بوده و همچنان به عنوان یک رسانه مفید و کاربرمحور مطرح باشد.



احمد جعفری


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد