اونس طلا2197.62
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آیا همه چیز را به همسرمان بگوییم یا نه ؟

ازهر کسی بپرسید، به شما میگوید که برای داشتن یک رابطه قوی و سالم باید با همسرتان صادق باشید.

ازهر کسی بپرسید، به شما میگوید که برای داشتن یک رابطه قوی و سالم باید با همسرتان صادق باشید. نمی توان انکار کرد که صداقت در مورد اینکه چه کسی هستید، چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید برای یک رابطه سالم ضروری است.

بله، اینکه با شریک زندگی خود در مورد گذشته خودتان صحبت کنید، مهم است . اما این به این معنی نیست که همه چیز را بگویید.

۱. تعداد دقیق افرادی را که با آنها بوده اید ذکر نکنید زیرا آنقدرها هم مهم نیست. اما اگر قبلا نامزد یا ازدواج کرده اید، یا بچه دارید، باید این موضوع را به همسرتان بگویید.

۲. شریک زندگی شما باید درباره روابط جدی شما و دلیل جدایی شما بداند. اگر به دلیل خیانت، مشکلات مالی یا هر نوع سوء استفاده ای از هم جدا شدید، بهتر است که با شریک زندگی خود در مورد آن صادق باشید.

۳. آسیب هایی که در گذشته دیده اید، بر رابطه تان تأثیر منفی میگذارد. اگر آسیبهایی دیده اید که شما را نسبت به چیزهای خاصی حساس میکند ، باید آن را با شریک زندگیتان در میان بگذازید.

۴. درباره اشتباهاتی که در روابط گذشته انجام داده اید، صحبت نکنید زیرا نمی خواهید همان اشتباهات را تکرار کنید و دوست دارید شخص متفاوتی باشید. اگر میخواهید صحبت کنید به جزئیات وارد نشوید.

۵. وقتی از همسرتان میخواهید کار خاصی برای شما انجام دهد ، به او نگویید که این کار را دوست دارید چون عشق سابقتان قبلاً این کار را برایتان انجام میداده.

۶. اگر در روابط گذشتهتان یکبار خیانت کردهاید و احساس گناه کردهاید ، نیازی نیست آن را به همسرتان بگویید. این یک مسئله شخصی و حساس است و اعتماد را از بین میبرد.

۷. در مورد خوبی همسر سابقتان صحبت نکنید، زیرا او احساس ناامنی میکند و به رابطه شما آسیب میزند.

۸. به آنها اطلاعات کافی درمورد خودتان بدهید تا بتوانند شما را بشناسند، نه اینکه احساس کنند باید جای کسی را پر کنند.

۹. اگر در مورد روابط گذشته با یک شریک جدیدتان صحبت می کنید، هرگز نباید در مورد جزئیات عاشقانه آن صحبت کنید زیرا به هیچ وجه فایده ای ندارد.

۱۰. همسر سابق خودتان را بدنام نکنید، مهم نیست که او چقدر قلب شما را شکسته است یا چقدر بد یا سمی بوده، بدگویی کردن راجب او، هرگز ایده خوبی نیست.

۱۱. در مورد اینکه چقدر خوب بوده و چقدر دلتان برای او تنگ شده، صحبت نکنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد