اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

دختران را با این کلمات عاشق خود کنید

عبارات عاشقانه ای وجود دارد که می توانید برای تسخیر قلب او بگویید.

عبارات عاشقانه ای وجود دارد که می توانید برای تسخیر قلب او بگویید.

"وقتی پیش تو هستم، بهترین لحظه های زندگی منه"

بگویید او اولویت زندگی شما است و به داشتن او افتخار میکنید. اگرمی خواهید او شما را همیشه دوست داشته باشد، پس باید بداند که او در اولویت است. در مورد اینکه چقدر زمانی که در کنار او هستید برایتان لذت بخش است و چگونه منتظر دیدن او هستید. "تو عشق مطلق من هستی. "

عبارات عاشقانه

"همیشه جذاب به نظر میرسی"

اعتراف کنید که او شما را مجذوب خود می کند، او با این حرف احساس میکند بهترین دختر دنیاست. وقتی به او میگویید که"تو من رو جادو کردی" او واقعا احساس میکند که یک جادوگر است.

"وقتی وارد شدی قلبم ایستاد. تو خیره کننده ای"

اعتراف کنید که او قلب شما را متوقف می کند، او احساس قدرت و جذابیت می کند. هر دختری دوست دارد که روی پسری که دوستش دارد تأثیربگذارد. او باور میکند که برای همیشه شما را تحت کنترل خودش دارد. بگویید" آنقدر خیره کننده ای که نفسم را بند می آوری. "چشمانت به طور جدی خیره کننده است. فکر نمی کنم تا به حال این رنگ را دیده باشم!"

"تو از درون و بیرون زیبا هستی"

بگویید شخصیت او بسیار زیباست. وقتی از زیبایی درونی صحبت می کنید، او متوجه می شود که به دنبال زنی با ارزش هستید. او همچنین میداند که شما میخواهید با کسی که به او احترام میگذارید، کنار بیایید. برای اینکه نشان دهید به او احترام می گذارید، درباره شخصیت او صحبت کنید.

"تو یک دختر شگفت انگیزی"

هم از ذهن و هم ظاهرش تعریف کنید تا احساس کند ، دوستش دارید. برای اینکه او احساس کند در یک رابطه جدی هستید، باید بداند که شما برای شخصیت او هم ارزش قائل هستید. "ذهن تو برای من شگفت انگیز است. تو بسیار باهوشی"

دختران را با این کلمات عاشق خود کنید

"تو منو گرفتارخودت کردی. تو خیلی جذابی"

بگویید همیشه او را جذاب میبینید .. شرکای زندگی برای تجربه سازگاری عاطفی و فکری به گفتگوهای عمیق نیاز دارند. حرفهای او را بشنوید، از این که میبیند به حرف هایش گوش میدهید، خوشحال میشود. علاوه بر این، او به شما وابسته خواهد شد. "از کنار تو بودن خسته نمی شوم."

"تو الهام بخش زندگی منی"

بگویید او به شما انگیزه می دهد تا ازتوانایی خودتان استفاده کنید. او باعث رشد و پیشترفت شما میشود. او از تاثیر مثبتی که روی شما میگذارد،لذت خواهد برد"تو بسیار خلاق و الهامبخشی"

"تو همیشه باعث میشی من شاد باشم، من همه چیز تو را دوست دارم"

از او قدردانی کنید. به او بگویید که هیچ نقصی ندارد . از نظر شما، او بی عیب و نقص است. هنگامی که او احساس می کند چیزی برای پنهان کردن از شما ندارد، می خواهد در زندگی شما بماند و در کنار شما رشد کند. "تو همه چیز من هستی."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد