اونس طلا2211.39
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

دوست دارید به کدام حیوان تبدیل شوید؟ قدرت خود را کشف کنید

حیوانات کهن الگوهای معنوی وگونه‌های مختلف جانوری هستند و نقش عمده‌ای به‌عنوان محافظ معنوی و واسطه‌ای بین طبیعت و روح و نوع بشر دارند.

حیوانات کهن الگوهای معنوی وگونههای مختلف جانوری هستند و نقش عمدهای بهعنوان محافظ معنوی و واسطهای بین طبیعت و روح و نوع بشر دارند.

این تست به ما نشان میدهد چه نیروهایی در درون ما، پنهان شدهاند و انتخابهای ما را در زندگی مشخص میکنند. دوست دارید به کدام حیوان تبدیل شوید؟

خرس: من یک نیروی محافظ هستم

خرس ها نماد مادران بزرگ طبیعت ،هستند زیرا آنها برای مدت طولانی در کنار توله های جوان خود می مانند و از آنها مراقبت می کنند و دنیا را به آنها نشان می دهند. محافظت چیزی است که شما به دنبال آن هستید و می خواهید که از همه اطرافیان خود محافظت کنید. زمین مادر بزرگ و متحد ماست.

به این کلمات کلیدی نگاه کنید، زیرا آنها چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گویند:

مرزها، خلاقیت، مادری، شفا، اسرار قمری، قدرت، شجاعت

پروانه: من نیروی تغییر هستم

پروانهها با توانایی استثنایی در تغییر DNA خود، نماد تحول و تغییر هستند و در بسیاری از فرهنگها اغلب به روحها شبیه هستند و معمولاً پیامرسان در نظر گرفته میشوند. شما نیازدارید با فرشتگان و ارواح صحبت کنید. یکی از ساده ترین راه ها، نوشتن است. با فرشتگان ارتباط برقرار کنید و از آنها راهنمایی بخواهید. شما مرحله بسیار مهمی از زندگی خود را پشت سر می گذارید.

اگر انتخاب کردید که به یک پروانه تبدیل شوید، به این کلمات کلیدی نگاه کنید، زیرا آنها چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گویند:

دگرگونی، نور، تغییرات بزرگ، گذار، کار روحی، بیان، خلاقیت، صلح

گربه: من نیروی جادوی خالص هستم

گربه ها همیشه دارای قدرت جادویی هستند و به جادوگران کمک می کنند تا با جهانی که ما نمیتوانیم ببینیم ،هماهنگی بهتری داشته باشند. جادوگران به این اعتقاد دارند، که گربه ها می توانند آینده دیگران را ببینند و متوجه ارواح، اشکال روح و سایر موجودات شوند. گربهها میتوانند به موانع معنوی نفوذ کنند و ببینند چه چیزی در درون انسان ها نهفته است.

اگر می خواهید به یک گربه تبدیل شوید، شاید به دنبال استقلال یا درک بیشتر از اسرار جادویی هستید. به این کلمات کلیدی نگاه کنید، آنها چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گویند:

شهود، جادو، هدایت درونی، اسرار قمری، استقلال، اتکا به خود

کلاغ: من نیروی خرد هستم

کلاغ ها موجودات بسیار باهوشی هستند و اغلب با دنیای مردگان ارتباط دارند، جای تعجب نیست که آنها معمولاً در حال پرواز بر فراز میدان های جنگ هستند. شما نیازدارید با اجداد خود، ارتباط برقرار کنید. بخشی از درون شما ،به دنبال راهنمایی و محافظت است.

کلاغ ها پرندگان مقدس توث، خدای خرد مصری و همچنین اودین، پادشاه خدایان نوردیک هستند.

اگر دوست دارید به یک کلاغ تبدیل شوید، شاید به دنبال آزادی هستید و می خواهید ترس های خود را کنار بگذارید. برخی از این کلمات کلیدی به شما در درک بیشتر در زندگیتان کمک می کنند:

تجلی، هشدار، نبوت، تعادل، اصلاح بی عدالتی، عقل

اسب: من نیروی شور هستم

یکی از کهن الگوهای بسیار رایج حیوانات، اسب هاهستند که از گذشته تا حد زیادی مورد علاقه انسان ها بوده اند. آنها بسیار باهوش با مهارت های رزمی استثنایی در نظر گرفته می شدند. افزایش ارتعاشات شما می تواند بخش معجزه آسای خود را برای دیگران به ارمغان بیاورد. اسب ها حیوانات مقدس خدای دریاها، پوزیدون هستند. اگر تصمیم گرفتید به یک اسب تبدیل شوید، ممکن است بخواهید به کلمات کلیدی زیر نگاه دقیق تری داشته باشید:

ماجراجویی، سفر، آزادی، قدرت، صبر، شفقت، هدف

موش: من نیروی نعمت هستم

بسیاری از مردم از موش ها می ترسند. اما مورد احترام نیز هستند، در بودیسم، موش اولین حیوانی بود که به ندای بودا پاسخ داد. از گیاهانی مانند ریحان استفاده کنید تا هاله خود را پاک کنید و ارتعاش خود را افزایش دهید. اگر میخواهید به یک موش تبدیل شوید، فکر کنید که کلمات کلیدی زیر در حال حاضر برای شما چه معنایی دارند:

بررسی، امتحان، قضاوت، عدم صداقت، رقابت، نعمت، مداخله الهی، فراوانی، شکرگزاری

دلفین: من نیروی خلاقیت هستم

دلفین ها موجوداتی بازیگوش ، اجتماعی و یکی از پستاندارانی هستند که هوش بالایی دارند. با این حال، دلفینها نیز جنگجویان بزرگی هستند و در محافظت از قلمرو خود به متجاوزان رحم نخواهند کرد. برای محافظت از خود و حد و مرزتان این مراحل را دنبال کنید.

بسیار مهم است که پیامی که برایتان می فرستند را بیابید. شما به آن نیاز دارید تا زندگی خود را تغییر دهید زیرا واقعاً قادر هستید هر چیزی را به نور و برکت تبدیل کنید!

ارتباط، بازیگوشی، مثبت نگری، استراتژی، موسیقی و مدیتیشن

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد