اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

به تصویر نگاه کنید و یک کارت را انتخاب کنید و فال امروزتان را بخوانید

نگران نباشید به تصویر نگاه کنید و یک کارت را انتخاب کنید

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

به تصویر نگاه کنید و یک کارت را انتخاب کنید

کارت شماره یک از چپ

به نظر می رسد که شما فردی مصمم هستید که می داند چه می خواهد، بدون ترس، و به کسی نیاز ندارد. شاید در بسیاری از جنبه های زندگی ،کمک نخواستن از دیگران خوب باشد. اما، درخواست کمک به این معنی نیست که شما ضعیف یا تنبل هستید. افرادی که متواضع هستند و بدون منت به شما کمک میکنند و از اینکار خوشحال میشوند. پس نگران نباشید. به دیگران از روی عشق کمک کنید تا به شما با عشق کمک کنند.

کارت شماره دو

شما نمیتوانید از دیگران کمک بگیرید چون دوست دارید فقط خودتان به آنها کمک کنید. شما با کمک به دیگران زنده اید . همیشه خودتان را اولویت سوم یا چهارم میبینید. بله، خوب است که نگران دیگران باشیم، اما وقتی مراقب خودمان نیستیم، فقط نشان میدهیم که خودمان را دوست نداریم، برای خودمان ارزشی قائل نیستیم و در اعماق وجودمان احساس میکنیم لیاقت نداریم.

کارت شماره سه

شما کمک نمیخواهید زیرا همیشه در ذهنتان قربانی افکارتان هستید و درغصه و تنهایی خودتان غرق شده اید. همیشه احساسات منفی نسبت به خودتان دارید و فکر میکنید که هیچکس به شما علاقهای ندارد و هیچکس نمیتواند به شما کمک کند. مردم شما را بخاطر قلب مهربانتان دوست دارند اما تا وقتی اینگونه فکر میکنید و از دیگران کمک نمی خواهید آنها نمیتوانند به شما نزدیک شوند تا بدانید چقدر شما را دوست دارند.

بیدار شوید و کمک بخواهید تا این افکار منفی با عشقی که از دیگران دریافت می کنید، از بین برود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد