اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزئیات حریق گسترده در پاساژ لیدوما + عکس

حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری لیدوما شهرک غرب با برجای گذاشتن ۹ مصدوم و نیز نجات ۳۰ نفر مهار شد.

به گزارش سایت طلا،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه پس از مهار کامل این حادثه گسترده گفت: ساعت ۱۸:۲۷ امروز حادثه آتش سوزی در مجتمع تجاری در میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر، نردبام هیدرولیکی، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی با بیان اینکه کانون اصلی آتش طبقات سوم و چهارم ساختمان هشت طبقه بود، افزود: در نمای ضلع جنوبی این مجتمع از نمای کامپوزیت که قابل اشتعال است، استفاده شده بود و شعله های آتش از روی نمای کامپوزیتی مجتمع شروع شد و با توجه به جنس نما به سرعت به طبقات بالایی سرایت کرده بود.

وی با بیان اینکه شعله‌ های آتش به رستورانی در طبقه هشتم این مجتمع و بخشی از مغازه‌های واقع در طبقه پایین آن سرایت کرده بود، افزود: شعله‌ های آتش به بالای طبقه هشتم که فضایی مانند شیروانی داشت هم سرایت کرده و در حال گسترش به دیگر نقاط ساختمان بود که آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کرده و دقایقی بعد موفق شدند تا از گسترش بیشتر شعله‌های آتش جلوگیری کنند.

ملکی با بیان اینکه دقایقی قبل عملیات آتش نشانان به پایان رسید، گفت: آتش نشانان در این حادثه حدود ۳۰ نفر از افراد را نجات دادند.

طبق مرکز اورژانس تهران در این حادثه ۹ نفر شامل هفت مرد و دو خانم بدلیل دود گرفتگی تحت درمان عوامل اورژانس قرار گرفتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد