اونس طلا2316.84
مظنه15,391,000
18 گرم3,553,000
ارزش سکه34,675,923
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

ترفندهای جالب گوشی اندروید که باید بدانید

گوشی های هوشمند چند ویژگی و ترفندهای مبتکرانه دارند که به شما کمک می‌کنند که برخی مشکلات روزمره را حل کنید و کارهایتان را راحت کنید.

گوشی های هوشمند چند ویژگی و ترفندهای مبتکرانه دارند که به شما کمک میکنند که برخی مشکلات روزمره را حل کنید و کارهایتان را راحت کنید.

فاصله ها را اندازه بگیرید

این اتفاق گاهی پیش می آید که میخواهیم چیزی را اندازه بگیریم اما متر نواری در دسترس ما نیست. به لطف قابلیت جدید گوشی ها، کافی است اپلیکیشن هایی که مخصوص اندازه گیری هستند را دانلود کنید و دوربینتان را روبروی چیزی که میخواهید اندازه بگیرید ، قرار دهید و برنامه را اجرا کنید . با اندازهگیری هر چیزی از طریق دوربین تلفنتان، براحتی این مشکل را حل کنید.

تست باتری های کنترل از راه دور

دوربین را روشن کنید. سپس کنترل از راه دور را بردارید، آن را به سمت دوربین بگیرید و دکمه را فشار دهید. به نمایشگر گوشی خود نگاه کنید. اگر نور قرمز یا صورتی از نوک کنترل از راه دور بیرون می آید، به این معنی است که سیگنال مادون قرمز کنترل درست کار میکند اما باطری ها ضعیف هستند.

گوشی خود را بدون دست زدن به آن کنترل کنید

استفاده از تلفن بدون لمس آن یا کنترل برنامه ها، به نظر غیر ممکن است. اما نرم افزارهایی وجود دارد که این کار را برایتان ممکن میکند. شما میتوانید، بدون اینکه نگران کثیف شدن گوشی حین آشپزی یا حمام کردن باشید، موسیقی پخش کنید و ویدیو ببینید یا با تکان دادن دستتان به تماسها پاسخ دهید.

ایمن رانندگی کنید

اگر درمسیری رانندگی میکنید که تاریک است و فقط باید به جاده نگاه کنید، این برنامه بسیارمفید است. کافی است گوشی خود را روی داشبورد قرار دهید، روشنایی صفحه را زیاد کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز، مانند سرعت رانندگی و نقشه را ازGPS دریافت کنید. یادتان باشد که صفحه نمایش گوشی شما باید به اندازه کافی روشن باشد تا بتوانید تصویر را به وضوح ببینید.

ارسال پیامک را از رایانه

اگر باتری گوشی شما ، تمام شد وحتما باید با دوست یا همکار خود تماس بگیرید. با برخی از برنامه ها، براحتی میتوانید ازطریق ایمیلتان، پیامک یا MMS بزنید. همه پیامها و شماره تلفن هایی که ذخیره کرده بودید با این برنامه ها، روی صفحه رایانه شما ظاهر میشوند .نگران نباشید، هیچ پیامکی پاک نمی شود و درقسمت پیام های گوشی ذخیره می شود.

حفظ امنیت

اگر شبها دیر به خانه میآیید و احساس ناامنی میکنید، برخی از برنامه ها به شما کمک میکند که ازهرگونه خطری احتمالی جلوگیری کنید. این برنامه ها، نه تنها یک پیام SOS به مخاطبین اضطراری شما ارسال می کند، بلکه ویدیو و صدای شما را هم ضبط می کند، موقعیت مکانی GPS شما را ردیابی می کند و یک تایمر تنظیم می کند که اگر به موقع آن را خاموش نکنید، به طور خودکار زنگ هشدار را برای دوستانتان ارسال می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد