اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار وزارت راه به متقاضیان نهضت ملی مسکن

متقاضیان نهضت ملی مسکن از باز کردن هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون «واریز وجه نهضت ملی مسکن» خودداری کنند.

به گزارش سایت طلا ، وزارت راه و شهرسازی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، در خواست کرد تا از باز کردن هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه خودداری کنند.

معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد، با توجه به اینکه در برخی استان‌های کشور پیامک واریز وجه از شماره‌های ناشناس به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ارسال شده که محتمل بر کلاهبرداری از متقاضیان و بروز نارضایتی و عدم اطمینان مردم به دستگاه اجرایی است، افراد مراقب این پیام‌ها باشند.

متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، لازم است آگاه باشند که هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب آن‌ها بوده و لازم است متقاضیان از باز کردن لینک‌های ارسالی در این پیامک‌ها و یا واریز وجه به شماره‌های اعلامی در آن‌ها خودداری کنند.

پیش از این به متقاضیانی که پیامک تایید و تکمیل اطلاعات ارسال شده، اعلام شده بود که اقدام به واریز اولیه آورده خود کنند که البته این پیامک توسط معاونت مسکن و ساختمان ارسال می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد