اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد پیش فروش‌های غیرقانونی مسکن در تهران

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر شاهدیم که برخی از تعاونی نما‌ها اقدام به پیش فروش مسکن به شیوه‌های غیر قانونی و با قیمت‌های غیر واقعی می‌کنند.

به گزارش سایت طلا ، آقای خشایار باقر پور گفت: متاسفانه شاهد شیوه‌های جدید کلاهبرداری در پیش فروش واحدهای مسکونی در تهران به ویژه در منطقه ۲۲ هستیم که برخی از تعاونی نماها، اقدام به پیش فروش با قیمت های غیر واقعی به مردم کرده اند.

به گفته او برخی از این تعاونی نماها با ساخت کلیپ های غیر واقعی مردم را فریب داده اند. به طوری که این شرکت ها اعلام می کنند قیمت هر متر مربع در منطقه ۱۰ میلیون تومان است این در حالی است قیمت هر متر سهم زمین در این منطقه کمتر از ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان نیست. بنابراین مردم فریب این آگهی ها را نخورند.

طبق قانون پیش فروش باید دارای سند مالکیت عرصه ساختمان و پروانه ساختمانی باشد؛ همچنین باید پس از پیشرفت ۴۰ درصدی اقدام به اخذ آورده کنند.

دستگاه‌های نظارتی از جمله وزارت راه وشهرسازی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باید پای کار بیاید و نظارت خود را در این بخش تقویت کنند.

به خریداران و متقاضیان هشدار داده می‌شود که پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری ملکی و یا پیش‌خرید، قطعاً از مدارک و مستندات رسمی مطمئن شوند و اقدام به پرداخت وجه کنند. چند وقت اخیر شاهد تبلیغات پیش‌فروش پروژه‌های مسکونی منطقه ۲۲، بوده ایم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد