اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

درمان های خانگی کلسترول بالا

کلسترول نوعی چربی در خون شماست. اگرچه بدن شما تمام کلسترول مورد نیاز خودش را می سازد، اما کلسترول را از غذاهایی که می خورید نیز دریافت می کنید.

کلسترول نوعی چربی در خون شماست. اگرچه بدن شما تمام کلسترول مورد نیاز خودش را می سازد، اما کلسترول را از غذاهایی که می خورید نیز دریافت می کنید. ژنتیک، سن، رژیم غذایی، سطح فعالیت و سایر عوامل بر خطر ابتلا به کلسترول بالا تأثیر می گذارد. هدف از درمانهای طبیعی یا مکمل برای بیماری قلبی، کنترل سطح کلسترول، کاهش فشار خون و سلامت قلب است.

گون

گون گیاهی است که برای حمایت از سیستم ایمنی در طب سنتی چینی استفاده می شود. دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی است. این یک "آداپتوژن" در نظر گرفته می شود. به این معنی که از بدن در برابر استرس های مختلف محافظت می کند.

زالزالک

زالزالک درختچه ای است مربوط به گل رز. توت ها، برگ ها و گل های آن . برخی از مطالعات نشان داده اند که این گیاه درمانی، برای نارسایی قلبی موثر است. اما زالزالک میتواند با بسیاری از داروهای تجویزی و گیاهی تداخل دارویی داشته باشد.

دانه کتان

دانه کتان از گیاه کتان بدست می آید. هم دانه کتان و هم روغن بذر کتان حاوی سطوح بالایی از اسید آلفا لینولنیک (ALA) هستند. که یک اسید چرب امگا ۳ است که به کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کند.

مکمل های روغن ماهی با اسیدهای چرب امگا ۳

اسیدهای چرب امگا ۳ نیز در ماهی و روغن ماهی یافت می شود. ماهی قزل آلا، ماهی تن، قزل آلای دریاچه ای، شاه ماهی، ساردین و سایر ماهی های چرب منابع غنی امگا ۳ هستند. کارشناسان بر این باورند که اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در ماهی به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی کمک میکند. سایر مواد مغذی موجود در ماهی یا ترکیبی از آن و اسیدهای چرب امگا ۳ به محافظت از قلب شما کمک میکند. خوردن یک یا دو وعده ماهی چرب در هفته احتمال حمله قلبی را کاهش دهد.

سایر غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ شامل : گردو، روغن کانولا و سویا

مکمل های گیاهی استرول و استانول

استرولهای گیاهی و استانولها موادی هستند که در بسیاری از میوهها، سبزیجات، مغزها، دانهها، غلات و سایر گیاهان یافت میشوند. برخی از غذاهای فرآوری شده نیز با استرول های گیاهی یا استانول ها غنی می شوند، مانند مارگارین غنی شده، آب پرتقال یا محصولات لبنی.استرول های گیاهی و استانول ها با جلوگیری از جذب کلسترول توسط روده کوچک می توانند سطح کلسترول بد (LDL) را در خون شما کاهش دهد.

سیر

سیر ، برای هزاران سال به عنوان یک ماده غذایی و دارویی استفاده می شود. سیر را می توان به صورت خام یا پخته مصرف کرد که به شکل مکمل، به صورت کپسول یا قرص موجود است. سیر به کاهش فشار خون، کاهش سطح کلسترول خون و کاهش سرعت پیشرفت آترواسکلروز کمک کند. برخی از مطالعات نشان داده اند که مصرف سیر به مدت 1 تا 3 ماه به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد