اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با خوردن این غذاها وزن خود را کم کنید

بدن سالم در هر شکل و اندازه ای وجود دارد. در حالی که کاهش وزن یک کارجادویی برای سلامتی نیست، و همه نیازی به کاهش وزن ندارند. اگر هدف شما کاهش وزن است، این غذاها به کاهش وزن کمک میکند.

بدن سالم در هر شکل و اندازه ای وجود دارد. در حالی که کاهش وزن یک کارجادویی برای سلامتی نیست، و همه نیازی به کاهش وزن ندارند. اگر هدف شما کاهش وزن است، این غذاها به کاهش وزن کمک میکند.

تخم مرغ کامل

اگرچه مصرف زیاد تخم مرغ سطح کلسترول بد، را در برخی افراد افزایش می دهد، (مصرف متوسط ​ ۷تا ۱۲ تخم مرغ در هفته )برای بسیاری از افراد بی خطراست. اما اگر به دنبال کاهش وزن هستید، تخم مرغ یکی از بهترین غذاها برای خوردن است. تخم مرغ ها دارای مواد مغذی فوق العاده ای هستند. تقریباً تمام مواد مغذی آن در زرده‌ها یافت می‌شود (مانند کولین و ویتامین دی ) سفیده تخم‌مرغ ۴ تا ۶ گرم پروتئین دارد. از آنجایی که تخم مرغ سرشار از پروتئین و چربی است، به شما کمک می کند احساس سیری کنید .

سبزی های برگ دار

سبزی های برگ دار شامل کلم پیچ، اسفناج، سبزی ، چغندر و چند مورد دیگر است. آنها حاوی فیبر و مواد مغذی هستند که شما را سیر و هیدراته نگه می دارد. سبزی‌های برگ‌دار حاوی تیلاکوئیدها هستند، ترکیبات گیاهی که با کاهش اشتها مرتبط شده‌اند . افزودن سبزیجات برگ‌دار به رژیم غذایی‌تان می‌تواند به شما کمک کند احساس سیری کنید و میل به غذاهای کم‌مغذی را کاهش دهید.

ماهی قزل آلا

ماهی های چرب مانند سالمون فوق العاده مغذی و بسیار رضایت بخش هستند. ماهی سالمون سرشار از پروتئین ، چربی های سالم و مواد مغذی مختلف است. این ترکیب شما را سیر نگه می دارد و می تواند به شما کمک کند به وزن سالم تری برسید .

ماهی سالمون سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است که به کاهش التهاب کمک می کند. التهاب نقش عمده‌ای در چاقی و بیماری‌های متابولیک ایفا می‌کند . ماهی قزل آلا، ساردین، شاه ماهی، تن و سایر انواع ماهی های چرب نیز برای سلامتی شما عالی هستند.

سینه مرغ و گوشت بدون چربی

با اینکه مصرف زیاد گوشت های قرمز و فرآوری شده با خطرسرطان، دیابت، مرگ زودرس و بیماری قلبی مرتبط است ، خوردن گوشت فرآوری نشده در حد اعتدال (یعنی ۲ تا ۳ وعده در هفته) در کنار میوه ها، سبزیجات و غلات کامل برخی از خطرات سرطان مرتبط با مصرف گوشت را کاهش میدهد . از نظر تغذیه ای، گوشت مرغ و گوشت قرمز هر دو سرشار از پروتئین و آهن هستند. سینه مرغ بدون پوست و گوشت قرمز بدون چربی مانند فیله یا استیک حاوی پروتئین و آهن است و چربی اشباع کمتری نسبت به سایر قسمت ها دارد.

سیب زمینی و سایر سبزیجات ریشه دار

سیب زمینی و سایر سبزیجات ریشه‌دار دارای خواص متعددی هستند که آنها را به غذاهایی فوق‌العاده برای کاهش وزن و سلامتی تبدیل می‌کند. آنها سرشار از پتاسیم هستند، ماده مغذی که بیشتر مردم به اندازه کافی آن را دریافت نمی کنند. پتاسیم نقش مهمی در مدیریت فشار خون دارد . با خوردن سیب زمینی پخته شده، به احتمال زیاد به طور طبیعی احساس سیری می کنید. شلغم و سایر سبزیجات ریشه دار نیز انتخاب های عالی هستند

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد