اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کارهایی که شما را به شدت جذاب می کند

در اعماق درون همه ما می‌خواهیم جذاب باشیم. نه با اندامی متناسب یا چهره ای عالی، بلکه با ویژگی هایی که افراد احساس می کنند به آن علاقه دارند.

در اعماق درون همه ما میخواهیم جذاب باشیم. نه با اندامی متناسب یا چهره ای عالی، بلکه با ویژگی هایی که افراد احساس می کنند به آن علاقه دارند. آدمی که همه دوست دارند با او باشند و به او محبت کنند. مردم یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت می کنند. اما اگر بتوانید افراد را فقط با شخصیت خود جذب کنید، چه میشود.

مردم را غافلگیر کنید، به آنها نگویید

به مردم نگویید که قرار است چه چیزی یا چه کاری برای آنها انجام دهید، زیرا در این صورت آنها انتظار دارند که شما آن را انجام دهید. آنها را سورپرایز کنید . این بسیار جذاب تر و تاثیرگذارتر ازآن است که به آنها وعده دهید.

زمانی که نمی خواهید«نه» بگویید

مردم به کسانی که نظرشان را می گویند بیشتر احترام می گذارند تا کسی که همیشه با درخواست یا دعوت آنها موافقت می کند. زیرا وقتی به دیگران «نه» میگویید، مردم متوجه میشوند که چقدرخود واقعیتان هستید، اولویتهایی دارید و میتوانید در مورد احساسات خود صادق باشید. اگر بتوانید «نه» بگویید ، احساس خوبی خواهید داشت.

برای یک غریبه کار خوب انجام دهید

اگر دستشان پر است در را نگه دارید. قبل از اینکه روی صندلی خیس بنشینند به آنها هشدار دهید. پول نقد گم شده آنها را برگردانید. اینها کارهایی هستند که اکثر مردم انجام نمی دهند، اما اگر شما انجام دهید به شما احترام می گذارند.

غرورتان را کنار بگذارید و از کسانی که بهتر از شما هستند یاد بگیرید

شما می توانید هر چه می خواهید از این که زندگی چقدر بد است شکایت کنید و مدام از خود بپرسید که چرا من باهوش، ثروتمند، دوست داشتنی، موفق، تاثیرگذار یا خوش قیافه نیستم. برای مطالعه آنچه که باعث درخشش دیگران می شود، وقت بگذارید. زیرا اگر می خواهید بهترین باشید، باید از بهترین ها بیاموزید.

وقتی از دست کسی عصبانی هستید آرام بمانید

دیدن کسی که با عصبانیت فریاد می زند یا به شیوه ای مخرب به دیگران ضربه می زند، منظره خوشایندی نیست. گاهی اوقات ما نمیتوانیم جلوی خودمان را بگیریم. یک دقیقه به کل موقعیت فکر کنید و اینکه چرا اینقدر عصبانی هستید. بهتر است آرام بمانید و درباره آن صحبت کنید. این احتمالاً بهترین راه حل برای درک بهتر افراد و احساس ارتباط نزدیک تر با آنها است.

گفتگو را با شخص جدیدی شروع کنید

از منطقه امن خود خارج شوید و با کسی که هرگز ندیده اید صحبت کنید.

تشکر کنید

چیزی که گفتنش چند ثانیه طول می کشد تشکر است. ازچیزی که به شما داده میشود یا کاری که برایتان انجام میدهند قدردانی کنید، حتی اگر چیز کوچکی باشد.

برای خودتان وقت بگذارید

افرادی که کارهایی انجام میدهند که دوست دارند یا میتوانند پیشرفت کنند، در نهایت موفقتر از کسی میشوند که با وقت خود طوری رفتار میکند که انگار ارزشی ندارد - شما میتوانید وقتتان را تلف کنید، اما زمان مانند پول با ارزش است.

جذابیت به چهره و بدن شما مربوط نمیشود، بلکه بیشتر به قلب و رفتارتان مربوط می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد