اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رونمایی از جدیدترین مرسدس AMG c43 +تصاویر

خودروی AMG c43 2023 مرسدس، از سیستم چهار خطی نوآورانه توربوشارژ به همراه دستیار هیبریدی استفاده می‌کند که ۴۰۲ اسب بخار قدرت دارد و به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شود.

خودروی AMG c43 2023 مرسدس، از سیستم چهار خطی نوآورانه توربوشارژ به همراه دستیار هیبریدی استفاده می‌کند که ۴۰۲ اسب بخار قدرت دارد و به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شود.

مرسدس AMG به تازگی یک خودروی کلاس c عملکرد محور به نام AMG c43 2023 را به نمایش گذاشته است. این خودرو از سیستم چهار خطی نوآورانه توربوشارژ به همراه دستیار هیبریدی استفاده می‌کند که ۴۰۲ اسب بخار قدرت دارد و به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شود.

به گزارش فرارو، طراحی ظاهری این مدل، تفاوت چندانی با مدل c43 قبلی ندارد و در برخی ویژگی‌ها اصلاحاتی داشته است. c43 دارای جلوپنجره پانامریکانای AMGamg می‌باشد و بالای سپر جلوی بازطراحی‌شده آن با چهره استاندارد کلاس c کمی متفاوت‌ است. تزئینات کرومی greenhouse (منطقه شیشه خور خودرو) این خودرو مشکی رنگ است. c43 دارای چهار لوله اگزوز گرد است و سپر عقب با یک اسپویلر باریک روی صندوق عقب،به قسمت عقب خودرو جلوه اسپرت می‌بخشد.

خودروی جدید مرسدس از موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر m139l توربوشارژ قدرت می‌گیرد؛ این موتور ۴۰۲ اسب بخار (۳۰۰ کیلووات) و ۳۶۹ پوند فوت (۵۰۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. عملکرد تقویتی ۱۳ اسب بخار نیز قدرت خودرو را افزایش می‌دهد. این موتور چهار سیلندر دارای یک سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی است. نسل فعلی از یک موتور ۳.۰ لیتری v6 توئین توربو برای تولید ۳۸۵ اسب بخار (۲۸۷ کیلووات) و ۳۸۴ پوند فوت (۵۲۰ نیوتن متر) گشتاور استفاده می‌کند.

از طریق گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته چند کلاچه AMG نیرو به هر چهار چرخ خودرو ارسال می‌شود. سپس سیستم چهار چرخ متحرک مرسدس 4matic قدرت را ۳۱ و ۶۹ درصد بین چرخ‌های جلو و عقب تقسیم می‌کند. c43 جدید با چندین حالت رانندگی از جمله عملکرد race start که برای شتاب بهینه از حالت سکون طراحی شده است، وارد بازار خواهد شد. این خودرو همچنین در چند حالت اسپرت، اسپرت پلاس، comfort و individual عرضه خواهد شد. amg ride control با سیستم میرایی تطبیقی و فرمان محور عقب از ویژگی‌های استاندارد خودروی c43 هستند.

قدرت توقف از کالیپر‌های ثابت چهار پیستونی در جلو و کالیپر‌های شناور تک پیستونی در عقب حاصل می‌شود. مرسدس با استفاده از فناوری برگرفته از فرمول ۱، توربوشارژر موتور را برای کاهش تاخیر طراحی کرده تا یک موتور الکتریکی نازک ۱.۶ اینچی را روی شفت توربو شارژر ادغام کند. این فناوری به خودرو اجازه می‌دهد تا مستقیماً شفت را به حرکت درآورد و چرخ کمپرسور را قبل از اینکه گاز‌های خروجی از اگزوز تحت کنترل خود درآیند، شتاب می‌دهد. به گفته مرسدس، این سدان در ۴.۶ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) می‌رسد.

مرسدس بنز حداکثر سرعت خود را به صورت الکترونیکی به ۱۵۵ مایل در ساعت (۲۵۰ کیلومتر در ساعت) محدود می‌کند و در صورت مجهز شدن خودرو به چرخ‌های اختیاری ۱۹ یا ۲۰ اینچی، سرعت به ۱۶۵ مایل در ساعت (۲۶۵ کیلومتر در ساعت) افزایش می‌یابد. این خودرو بطور استاندارد دارای چرخ‌های ۱۸ اینچی است.

داخل خودرو از فضای داخلی بازطراحی شده مرسدس کلاس s جدید الهام گرفته است. مرسدس چندین ویژگی اسپرت مانند صندلی‌های AMG، فرمان AMG کف تخت، پدال‌های اسپرت AMG و دوخت‌های قرمز رنگ را نیز به داخل کابین خودرو اضافه کرده است. ابزار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و یک صفحه نمایش لمسی مرکزی ۱۱.۹ اینچی دسترسی به سیستم اطلاعات سرگرمی و کنترل‌های خودرو را فراهم می‌کند. مرسدس در حال حاضر قیمت c43 2023 را اعلام نکرده است. این خودرو در اواخر سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد