اونس طلا2196.07
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

سرقت مسلحانه از طلا فروشی در ستارخان/ شلیک دو تیر جنگی در طلا فروشی

سارقان مسلحی که اقدام به سرقت طلافروشی در ستار خان کرده بودند، با عملکرد سریع پلیس تهران یکی از سارقان دستگیر شد.


در پی اعلام بروز یک فقره سرقت مسلحانه ناموفق طلافروشی در ساعت 22، دوازدهم خرداد ماه در خیابان ستارخان ماموران سرکلانتری دوم پلیس پایتخت بلافاصله به محل اعزام شدند.

در حالی که چهره متهمان توسط دوربین های امنیتی ضبط شده بود، مشخصات سارقان مسلح در اختیار کلیه واحدهای گشتی قرار گرفت.

پس از چندین دقیقه تعقیب و مراقب یک واحد گشتی سارقان مسلح را که در حال جاسازی اشیائ آهنی در پشت خودرو های پارک شده بودن شناسایی کردند.

سارقان بلافاصله با رویت ماموران با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به فرار کرده که پس از چندین دقیقه تعقیب و گریز یکی از سارقان موفق به فرار و سارق دیگر با رها کردن موتور سیکلت اقدام به کشیدن کلت کمری از داخل پیراهن کرد و به تهدید ماموران و تهدید به خودکشی پرداخت.

به دنبال این موضوع ماموران با انجام عملیات روانی و آرام کردن سارق اقدام و در نهایت متهم اسلحه خود را روی زمین گذاشته و خود را تسلیم می کند.

پس از دستگیری متهم به نام سعید، ماموران در بررسی از محل یک عدد پتک آهنین، یک عدد کلاه آهنی مخصوص سرقت مسلحانه کشف و ضبط کردند و به همراه موتورسیکلت که به گفته متهم همان روز در خیابان شمشیری به سرقت برده بودند به کلانتری 137 نصر انتقال داده می شوند.

با دلالت متهم به کلانتری بلافاصله صاحب طلافروشی به نام حمید به کلانتری دعوت و پس از مواجه چهره به چهره سارق را شناسایی می کند.

متهم دستگیر شده در برگه اعتراف خود می نوسید: پس از سرقت موتورسیکلت از خیابان شمشیری به همراه دوستم به نام علیرضا معروف به "علی گیشا" به طلافروشی که از یک ماه پیش طراحی سرقتش را کشیده بودیم، وارد و اقدام به تیراندازی 2 عدد فشنگ جنگی در طلا فروشی نمودیم و همدستم نیز با پتک آهنین اقدام به تخریب شیشه طلافروشی کرد و با توجه به عدم تخریب شیشه و ناموفق بودن سرقت بلافاصله از محل متواری شدیم.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تائید این خبر گفت: متهم دستگیر شده به همراه ادوات مکشوفه به پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد و کار آگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در یک قدمی دستگیری متهم متواری هستند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد