اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

رونمایی از خودروی جدید و شگفت انگیز جنسیس X Speedium+تصاویر

خودروی مفهومی جدید جنسیس X Speedium نام دارد که خودرو‌های الکتریکی بعدی این شرکت را توصیف می‌کند.

جنسیس سال گذشته از خودروی مفهومی X Coupe رونمایی کرد، یک خودروی دو در کاملاً الکتریکی که طراحی آینده این برند را به نمایش می‌گذارد. انتظار می‌رفت که جنسیس X Coupe را وارد مرحله تولید کند. حتی تیزر‌هایی نیز از این خودرو منتشر شد که شبح‌های کوپه‌شکلی را به نمایش می‌گذاشت.

به گزارش فرارو، روز چهارشنبه در نمایشگاه خودرو ۲۰۲۲ نیویورک، این خودروساز، خودروی مفهومی جدیدی به نام X Speedium را معرفی کرد که حتی از مدل قبلی نیز جالب‌تر به نظر می‌رسد. استایل به‌روز شده X Speedium ظاهر خودرو‌های الکتریکی آینده را به نمایش می‌گذارد. حالی که جنسیس هیچ تصویری از فضای داخلی این خودرو منتشر نکرده است، اما بنظر می‌رسد جنسیس با طراحی سقف بلندتر اسپیدیوم، فضای بسیار بیشتری برای سرنشینان عقب فراهم کرده است.

X Speedium همان گلگیر‌های جعبه‌دار باورنکردنی را مانند کانسپت اصلی کوپه حفظ کرده است. یک نوار LED بسیار زیبا در کنار دو چراغ باریک در جلو خودرو، این خودرو را نسبت به مدل‌های قبلی جنسیس متمایز کرده است. این Led شباهت‌هایی نیز با علامت تجاری جنیسس دارد. نیمه پایینی سپر جلو تقریبا مشابه مدل قبلی است. دیفیوزر عقب X Speedium نسبت به X Coupe عجیب‌تر و دارای چرخ‌های پیچیده‌تر است. رنگ زمردی جدید این خودرو Inje Green نام دارد، مفهوم اسپیدیوم از کوه‌های اطراف پیست مسابقه Inje Speedium در کره جنوبی الهام گرفته شده است که لذت رانندگی با این خودروی برقی را نشان می‌دهد.

سایر عناصر این خودرو نسبت به X Genesis تغییر چندانی نداشته است. جنسیس می‌گوید X Speedium یک خودروی نمایشی سنتی نیست؛ بلکه مفهومی است که خودرو‌های الکتریکی بعدی این شرکت را توصیف می‌کند. این برند تا سال ۲۰۳۰ یک خط تولید برای عرضه شش مدل خودروی برقی در ایالات متحده راه اندازی خواهد کرد. پیش از این نیز هشت مدل خودرو مورد آزمایش قرار گرفته بودند که به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها نسخه تولیدی X خواهد بود. همزمان با معرفی کانسپت X Speedium، جنسیس اعلام کرد که از ماه دسامبرخودروی الکتریکی آینده GV70 را در مونتگومری، آلاباما تولید خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد