اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نرخ مصوب خرما مضافتی تنظیم بازار اعلام شد

سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: محصول خرما در جعبه‌های ۶۵۰ تا ۸۰۰ گرمی با قیمت ۳۱ تا ۳۷ هزار تومان عرضه می شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی تعاون روستایی (پات)، «عباسعلی ارفع» با اشاره به خرید و توزیع محصول خرمای مضافتی به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی، افزود: این سازمان خرید محصولات از کشاورزان، ذخیره سازی و عرضه این محصول به مصرف کنندگان نهایی را از طریق شبکه گسترده شرکت‌های تعاونی‌های روستایی و کشاورزی و تشکل‌های بخش کشاورزی با مدیریتی متمرکز آغاز کرده تا از این طریق رضایتمندی تولید کنندگان و مصرف کنندگان را فراهم کند.

سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهارداشت: در راستای اجرای سیاست های تنظیم بازار محصولات کشاورزی و ایجاد تعادل به مناسبت ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف این محصول ، محصول خرما از روز چهارشنبه 17 فروردین زیر قیمت بازار عرضه میشود.

به گفته وی، محصول خرما در جعبه های 650 گرمی با قیمت 31 هزار تومان، جعبه 700 گرمی با قیمت 35 هزار تومان و جعبه 800 گرمی با قیمت 37 هزار تومان عرضه می شود.

ارفع خاطرنشان کرد: نوع خرمای خریداری شده مضافتی درجه یک بوده و با توجه به ذخیره سازی مناسب خرما در سردخانه ها کمبودی در عرضه وجود ندارد.

وی افزود: توزیع این خرما در پایتخت از طریق غرفه واقع در ساختمان سازمان مرکزی تعاون روستایی، سیزده غرفه مستقر در ایستگاه های مترو و همچنین پلتفرم های هوشمند ( به‌صورت تحویل درب منازل) انجام می شود.

به گزارش تسنیم محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی نیز چندی پیش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، قیمت خرمای مضافتی در بسته‌های 550گرمی و 700 تا 730 گرمی به‌ترتیب 32 تا 34 هزار و 900 تومان اعلام کرد و فروش بالا تر از این قیمت را مشمول برخورد دستگاه‌های نظارتی دانست.

بنابراین گزارش سرانه مصرف خرما در کشورمان 8 تا 10 کیلوگرم برای هر فرد است که بیشترین مصرف آن در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد