اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

صنعت طلا و جواهر ما می تواند در دنیا برتر باشد + فیلم

سایت طلا: مدیر عامل شرکت ماشین سازی صالحی از طرح دوساله ای شرکت برای تحول در صنعت ریختگی طلا و جواهر کشور خبر داد.


علی اصغر صالحی، مدیرعامل ماشین سازی صالحی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ودستگاههای طلاسازی در کشور در گفتگو با سایت طلا، ضمن بیان پتانسیل بالای کشورمان برای ارائه محصولات خود به بازارهای جهانی گفت: در صنعت طلا و جواهر کشورمان حدود 70 درصد به ساخت النگو اختصاص دارد، که خلاء مصنوعات ریخته گی به طور واضح احساس می شود، که این امر زمینه واردات این مصنوعات را به صورت قاچاق فراهم کرده است.

وی با اشاره به رشد کشورهای همجوار مخصوصاَ ترکیه در زمینه مصنوعات طلای ریختگی افزود: ما وطیفه داریم فرهنگ تولید و ساخت طلای ریختگی را در کشورمان ترویج کنیم و صنعتگران خود را به این مسیر سوق دهیم، که در این راستا در هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان، این شرکت با حضور کارشناسان این رشته از کشورهای آلمان و ژاپن سمینار آموزشی را برگزار نمود که مورد توجه و استقبال فعالان این صتف قرار گرفت.

صالحی با اعلام برتری صنعتگران و هنرمندان کشورمان در دنیا تأکید کرد: با برنامه ریزی که ما در این شرکت انجام داده ایم طرح دوساله ای برای تحول در صنعت ریختگی داریم.

مدیرعامل ماشین سازی صالحی ضمن بیان تأثیر 5 تا 10 درصدی تحریمها در تولید دستگاههای طلاسازی خاطرنشان کرد: ما علیرغم تحریمها توانسته ایم که وارداتی داشته باشیم، ولی متأسفانه بعد از تحریمها برای ورود تجهیزات به کشور با سیستم داخلی گمرک مشکلات عدیده ای داشته ایم، این در حالیست که ما در تولید تجهیزات طلاسازی چشم داشتی به ارز دولتی نداشته و سعی داریم ارز مورد نیاز قطعات وارداتی خود را با صادرات ماشین آلات خود تأمین کنیم.

این فعال صنعت طلا و جواهر با اشاره رقابت این شرکت با رقبای ایتالیایی در نمایشگاههای خارجی اظهارداشت: شرکت ماشین سازی صالحی طی 30 سال فعالیت خود هر ساله نوآوری خاص خود را داشته است، و از ابتدا با تولید ماشین آلات دستی و سنتی آغز به کار نموده و همکنون به ارائه ماشین های پیشرفته طلاسازی و ساخت دستگاههای تراش CNC نموده است.

وی بیان استقبال خوب تولیدکنندگان طلا و جواهر کشور از دستگاهها و ماشین آلات صالحی خاطرنشان: این شرکت سیستم طلا و جواهر سازی را از سنتی بودن به سمت صنعتی شدن هدایت کرده است، و در این میان برخی مشکلات برنامه ریزی های اشتباه وجود دارد که با کمک یکدیگر باید برطرف گردد.

صالحی برگزاری همایش و سمینار را برای رفع مشکلات این صنف مهم برشمرد و تصریح کرد: من هر روز سایت طلا را پی گیری می کنم و این سایت در این صنف پیشتاز بوده است، و حتی نرم افزار حسابداری شرکت زرین را من به همه توصیه کرده ام و حتی در سفرهای خارجی این نرم افزار موجب مباهات ما بوده، که ان شاءالله سایت طلا بتواند در این صنف تحولی ایجاد نماید./ج


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد