اونس طلا2304.11
مظنه15,522,000
18 گرم3,583,200
ارزش سکه34,971,066
قدیم (بهار)39,700,000
جدید (امامی)42,500,000
نیم25,100,000
ربع15,250,000

اقتصاد انگلیس هنوز نیاز به حمایت دارد

سایت طلا : معاون بانک مرکزی انگلیس تاکید کرد، اقتصاد این کشور برای دستیابی به رشد و رونق باثبات و پایدار هنوز به اجرای سیاست های محرک پولی نیاز دارد.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ؛ "پل فیشر" معاون بانک مرکزی انگلیس تصریح کرد: سیاستگذاران اقتصادی انگلیس باید از رشد و رونق این کشور حمایت کنند. اقتصاد انگلیس بدون اجرای سیاست های حمایتی قادر به دستیابی به رشد و رونق پایدار و باثبات نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، وی در ادامه افزود: افزایش سریع رشد اقتصادی انگلیس می تواند نرخ تورم را همچنان پایین نگه دارد و بانک مرکزی می تواند در چنین شرایطی اجرای سیاست های انبساطی پولی را ادامه دهد.

رشد اقتصادی انگلیس در سه ماه نخست امسال به کمتر از 0.3 درصد رسیده تا این کشور از وارد شدن به سومین رکود اقتصادی متوالی در سال های اخیر نجات یابد.

وی همچنین اظهار داشت: به نظر من رشد اقتصادی انگلیس همچنان ضعیف و بی ثبات خواهد بود و برای دستیابی به رشد اقتصادی بیشتر و باثبات تر نیازمند انجام اقدامات بیشتری هستیم.

برخی کارشناسان اقتصادی اجرای سیاست های ریاضتی از سوی دولت دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس را عامل اصلی کاهش شدید رشد اقتصادی این کشور می دانند.

وی از اجرای برنامه خریداری اوراق قرضه توسط بانک مرکزی انگلیس حمایت کرد و خواستار ادامه سیاست کاهش نرخ بهره بانکی در این کشور شده است.

بانک مرکزی انگلیس هم اکنون در حال اجرای طرح 375 میلیارد پوندی برای خریداری اوراق قرضه است. نرخ تورم انگلیس در ماه آوریل به 2.4 درصد رسیده است. این برای چهل و یکمین ماه متوالی است که نرخ تورم انگلیس به بالای 2 درصد رسیده است./م

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد