اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ناشنوایان هم می‌توانند با پلیس +۱۰ تماس بگیرند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه ناشنوایان هم می‌توانند با پلیس +۱۰ تماس بگیرند، گفت: سامانه پیامکی ۱۱۰ هم برکات بسیار زیادی برای مردم داشته است.

به گزارش سایت طلا،سردار سرتیپ حسین اشتری درباره راه اندازی این سامانه پیامکی افزود: ارائه خدمات به مردم همه ساله ارتقا پیدا می‌کند و به مرور زمان این ارائه خدمات گسترش بیشتری پیدا کرده است.

وی گفت: یکی از نیاز‌هایی که حس می‌شد و اکنون وجود دارد و ما باید آماده پاسخگویی به آن‌ها باشیم، بحث ناشنوایان عزیز یا کسانی است که افت شنوایی دارند و نمی‌توانند با گوشی تلفن، با پلیس ارتباط بگیرند و خوشبختانه با کاری که در مرکز فوریت‌های پلیس و معاونت عملیات انتظامی صورت گرفته امروز ناشنوایان ما نیز به راحتی می‌توانند با پلیس + ۱۰ هر استان تماس بگیرند و پیامک، ارسال و ارتباط با مرکز فوریت‌های پلیس را برقرار کنند که در این خصوص اپراتور‌های توانمند و آموزش دیده‌ای مشغول به کار هستند.

سردار اشتری ادامه داد: همکاران در کم‌ترین فرصت به درخواست‌هایی که از مجموعه پلیس می‌شود، رسیدگی می‌کنند و در سراسر کشور فرماندهان ما برای پاسخگویی حضور دارند و این سامانه‌ای که اکنون راه اندازی شد بدون مشکل مسیر توسعه خود را ادامه خواهد داد.

وی گفت: فرمانده انتظامی تلاش می‌کند هیچ کسی نباشد که نیاز و درخواستی از پلیس داشته باشد، اما نتواند با ما ارتباط برقرار کند و پلیس امروز در همه عرصه‌ها پیشتاز است و خدمت می‌کند.

سردار اشتری افزود: در همین دوره سرمای هوا و برف و باران نیز همکاران ما در همه محور‌ها به صورت شبانه روزی در حال خدمت بودند و با سیلی که در جنوب کشور آمد، همکاران در این عرصه نیز حضور دارند و به مردم امدادرسانی و خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اعتمادی که مردم به پلیس دارند، یک مجموعه بزرگ خدمت رسانی در کشور داریم، اعتماد مردم نیز افزایش پیدا کرده است و از پیشنهاد‌ها و راهکار‌های مردمی استقبال می‌کنیم تا بهتر خدمت رسانی کنیم.

فرمانده انتظامی کل کشور تاکید کرد: البته ارتباط ما دوسویه است و سعی می‌کنیم روز به روز ارتباطات را ارتقا دهیم و از همه عزیزانی که تلاش کرده اند این ارتباط بین نیروی انتظامی و مردم برقرار شود؛ به ویژه رسانه ملی، تشکر می‌کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد