اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا هفته جدید را صعودی آغاز کرد + تحلیل تکنیکال

پس از حرکت صعودی چشمگیر طلا در هفته گذشته، قیمت طلا این هفته را نیز با یک حرکت صعودی آغاز کرد و در حال حرکت به سمت سطوح بالاتر می باشد.

به گزارش سایت طلا، با باز شدن بازار های جهانی از صبح امروز، قیمت طلا توانست رشد اندکی را تجربه کرده و تا نزدیکی 1840 دلار رشد کند. این هفته بازار ها شاهد جلسه فدرال رزرو خواهند بود که مهم ترین اتفاق این هفته به شمار می رود.

کارشناسان پیش بینی می کنند که حرکت قیمت طلا تا پیش از جلسه فدرال رزرو در روز چهارشنبه وابسته به نگرانی های تورمی موجود در بازار، حرکت دلار و اوراق قرضه و همچنین عملکرد بازار های سهام در روز های پیش رو باشد.

قیمت طلا در روز جمعه هفته گذشته عقب نشینی کرد که حاصل نگرانی سرمایه گذاران پیرامون تصمیمات فدرال رزرو برای کنترل تورم است. همچنین با افزایش تنش ها میان روسیه و آمریکا حول کشور اوکراین نیز این نگرانی ها را تشدید کرده است.

البته باید توجه داشت که جلسه فدرال رزرو تنها چیزی نخواهد بود که طی این هفته بر روی بازار ها تاثیر خواهد گذاشت بلکه داده های PMI ایالات متحده آمریکا و همچنین تولید ناخالص داخلی این کشور نیز در روز های آینده این هفته منتشر خواهد شد و می تواند بر روی احساسات سرمایه گذاران تاثیر بگذارد.

تحلیل تکنیکال طلا به ما نشان می دهد که قیمت طلا در مسیر صعودی توسط مقاومت نسبتا قدرتمندی در عدد 1838 دلار به چالش کشیده شده است. عبور از این محدوده طلا را با مقاومت بعدی خود در 1844 دلار مواجه خواهد ساخت و مقاومت بعدی طلا نیز در عدد 1856 دلار قرار دارد.

از طرف دیگر در شرایط نزولی اولین خط دفاعی طلا در نقطه 1832 دلار قرار دارد و در صورتی که از آن افت کند حمایت قوی 1830 دلاری فعال خواهد شد. پایین تر از آن قیمت طلا در نقاط 1828 و 1800 دلار حمایت می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد