اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود شدید قیمت طلا در یک روز + تحلیل تکنیکال

روز گذشته قیمت طلا صعود بسیار شدیدی را از خود نشان داد و به بالاترین سطح دو ماه اخیر خود رسید. با این حال از صبح امروز قیمت ان اندکی کاهش یافت.

به گزارش سایت طلا، در روز گذشته قیمت طلا نرخ بازده خزانه داری ایالات متحده و شاخص دلار را نادیده گرفته و قیمت آن توانست به بالاترین سطح در دو ماه اخیر افزایش یابد.

با این حال از صبح امروز طلا به رابطه منفی خود با بازدهی بازگشته و قیمت ان کاهش یافت. هم اکنون هر اونس طلای جهانی با بیش از 3 دلار کاهش، در عدد 1837 دلار در حال معامله است.

افزایش تنش ها میان روسیه و اوکراین ناشی از قرارگیری سربازان روسی در مرز اوکراین و همچنین افزایش تورم ایالات متحده به بالاترین سطح در چهل سال اخیر مهم ترین عوامل حمایت کننده از فلز زرد به عنوان یک دارایی امن هستند.

تحلیل تکنیکال طلا به ما نشان می دهد که این فلز گرانبها در مسیر نزولی در نقطه 1835 دلار دارای حمایت قابل توجهی بوده که مانع از هر گونه ریزش شدید می شود.

اگر فشار نزولی تشدید شود طلا در نقطه 1831 دلار از حمایت خوبی برخوردار بوده و افت بیشتر می تواند طلا را به حمایت قدرتمند خود در عدد 1821 دلار برساند.

در طرف مقابل طلا با مقاومت شدیدی در نقطه 1844 دلار مواجه است که بالاترین قیمت دوماهه آن به شمار می رود. عبور از این مقاومت می تواند طلا را به مقاومت بعدی خود در عدد 1850 دلار نزدیک کرده و عبور از آن نیز مقاومت 1854 دلاری را فعال خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد