اونس طلا2379.54
مظنه16,266,000
18 گرم3,755,000
ارزش سکه36,647,298
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

چرا افراد افسرده با افسردگی خود احساس راحتی می کنند؟

اگر شما نیز تا به امروز با یک فرد افسرده درگیر بوده باشید متوجه می شوید که گاهی با افسردگی خود کنار می آیند و احساس راحتی می کنند و اقدامی برای تغییر در این حالت نمی کنند.

به گزارش سایت طلا، گاهی پیش می آید که افراد افسرده به مرور زمان و پس ایجاد نکردن تغییرات به شرایط افسردگی عادت می کنند و با حالت افسرده خود خو می کنند و احساس راحتی می کنند.

علت این مسئله برای افرادی که با افسردگی درگیر نیستند پوشیده است و بهتر است با این شرایط بیشتر آشنا شوید و به این افراد برای خروج از این شرایط کمک کنید.

1. آنقدر زجر کشیده که چیز دیگری جز آن را نمی شناسد . به همین خاطر شاد بودن برایش حسی ترسناک و ناآشناست .

2. به هیچ وجه نمی خواهد به چیزی امیدوار شود . چون در گذشته هر بار امیدوار شده اتفاقی افتاده که امیدش را به کل از دست داده است.

افسردگی

3. برای تلاش کردن و ایجاد یک « تغییر » زیادی خسته است . دید او به جهان ( جهان بینی ) و همچنین نظرش نسبت به خودش هم به این موضوع دامن میزند .

4. برای بی حس کردن خودش نسبت به زجری که می کشد به مرور به شوخی های سیاه و عادت های ناسالم رو آورده است . در حالیکه دیگر علاقه های گذشته اش او را قانع و شاد نمی کنند.

5. این ها باعث می شوند زندگی اش قابل تحمل شود ، از سوی دیگر انگیزه اش برای تغییر را از بین می برد.

6. احساس راحتی و امنیت نقشی کلیدی در دوام آوردن او دارند . درست است که این حس ها باعث شده اند حالش را حداقل تا امروز تحمل کند ، اما قفل شدن روی حفظ شان مانع رشد روانی او می شوند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد