اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این روش استعداد های کودک خود را از الان شکوفا کنید

اگر شما نیز جزو والدینی هستید که به آینده فزرند خود اهمیت می دهید به همین دلیل بهتر است این خبر را بخوانید تا بتوانید استعداد های فرزند خود را شکوفا کنید.

به گزارش سایت طلا، کشف استعداد افراد در دوران کودکی می تواند به موفقیت آن ها در دوران بزرگسالی کمک کند. اگر شما بتوانید به یک پدر و مادر نمونه استعداد های کودک خود را کشف کنید، تا در بزرگسالی به فردی موفق تبدیل شود.

۱. رفتارهای فرزندتان را به دقت مشاهده کنید بدون مداخله و قضاوت ، برای مشاهده فرزندتان ، وقت و توجه اختصاص دهید . چه بازی هایی را دوست دارد ؟ در جریان بازی ، متفکر است یا احساسی ؟ با دیگر بچه ها چطور تعامل میکند نظم فکری او چگونه است ؟ چه کتاب هایی را دوست دارد ؟

۲.او را در موقعیت ها و محیط های مختلف قرار دهید سعی کنید بدون سختگیری زیاد ، امکان حضور در کلاسها و فعالیتهای مختلف را فراهم کنید . تماشای مسابقات ورزشی ، کلاس های هنری ، فعالیت های اجتماعی و کارهای تیمی می توانند موقعیت های خوبی برای کشف استعدادهای فرزندتان باشند . البته در کنار هم سن و سالانش.

۳. با معلمان و مربیان فرزندتان مشورت کنید چون بچه ها مدت زیادی را در کنار معلمان خود می گذرانند ، گفتوگو با آن ها ، به خصوص اگر با تجربه باشند ، دید بسیار خوبی از علایق و استعدادهای فرزندتان به شما خواهد داد . بهتر است این ملاقات حضوری باشد .

۴. با فرزندتان صحبت کنید آرزوها و حسرت های خودتان را کنار بگذارید . صمیمانه از فرزندتان بپرسید که فکر میکند از چه هنر ، ورزش ، کتاب یا فعالیت هایی لذت میبرد و درس های مورد علاقه اش چیست . این اطلاعات یکی از تکه های پازل استعدادیابی است .

۵.کشف کنید که در ژن های او چه استعدادی نهفته است.سعی کنید قابلیت هایی مانند استعداد ورزشی ، توان رهبری ، خلاقیت ، توانایی کارهای ظریف دستی یادگیری زبان را در او پیدا کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد